جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ریچارد بِندِر توسط ISTQB، به عنوان برنده “جایزه برتر بین المللی تست نرم افزار” در سال ۲۰۱۹ اعلام شد

International Software Testing Excellence Award-Richard Bender
International Software Testing Excellence Award-Richard Bender

ریچارد بِندِر(Richard Bender) توسط ISTQB، به عنوان برنده “جایزه برتر بین المللی تست نرم افزار”(International Software Testing Excellence Award) در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. این تصمیم در میزگرد عمومی ISTQB در بنگلور هند گرفته شد، و توسط ریاست ISTQB، اولیویِر دنو(Olivier Denoo) مورد تائید واقع شد.

ریچارد بندر دارای بیش از پنجاه سال تجربه در زمینه نرم‌افزار با تمرکز اصلی بر تضمین کیفیت و تست است. وی در تعیین استانداردهای صنعت کیفیت نرم‌افزار فعال بوده است. وی یکی از سخنرانان پر حضور در کنفرانس‌ها، دانشگاه‌ها و رویدادهای شرکتیست. او یکی از اولین برنامه‌نویسانی بود که تاکنون جایزه اختراع برجسته(Outstanding Invention Award) شرکت IBM را برای کار خود در زمینه تست مبتنی بر کد(Code Based Testing) دریافت کرده است. ریچار بندر به صورت بین المللی با تمرکز بر سیستم‌های Business Critical، Mission Critical، و Safety Critical به سازمان‌ها، نهادها، آژانس‌های دولتی و نظامی مشاوره می‌دهد. وی تکنیک‌هایی را به منظور حصول اطمینان از صحت، کمال، فقدان ابهام و منطقی بودن نیازمندی‌ها(Requirement) تعریف کرده است. وی همچنین کار خود را در وفق با Software Testing که توسط ویلیام اِلمِندورف(William Elmendorf)  آغاز شده بود، با موضوع الگوریتم‌های Path Sensitizing در زمینه Hardware Logic Testing ادامه داد. این الگوریتم‌ها منجر به طراحی مجموعه‌ای از تست‌ها می‌شوند که منجر به حصول اطمینان از مشاهده Defect در زمان اجرای تست می‌شود.

دنو(رییس ISTQB) در تأیید ریچارد بندر به عنوان دریافت کننده جایزه مذبور اظهار داشت: “ما خوشحالیم که از سهم و تعهدی که ریچارد در بهبود کیفیت نرم‌افزار در مدت ۵۰ سال مشاغل مختلف انجام داده است قدردانی می‌کنیم. تصمیم هیئت داوران، به اتفاق آرا بود.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *