جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مشکل Compatibility در گوشی SAMSUNG Galaxy S10

SAMSUNG Galaxy S10
SAMSUNG Galaxy S10

مقرر بود گوشی Samsung Galaxy S10 که پرچمدار بعدی سامسونگ است تا یک الی دو ماه آینده معرفی شود. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حسگر اثر انگشت اولتراسونیک که در پایین صفحه نمایش تعبیه شده است، با محافظ صفحه نمایش این گوشی به خوبی کار نمی‌کند. مشکل بدین گونه است که وقتی محافظ صفحه نمایش روی حسگر جدید اولتراسونیک قرار می‌گیرد، بسیاری از اوقات پیامی را توسط انگشت مالک خود دریافت نمی‌کند.

این موضوع باعث شده است که سامسونگ این احتمال را مطرح کند که ممکن است این گوشی بدون محافظ صفحه نمایش راهی بازار شود. البته سامسونگ در این باره چیزی نگفته است که تست کارکردیِ حسگر اثر انگشت با محافظ صفحه نمایش را با چند محافظ انجام داده است.

مهمترین دلیل احتمالی این مشکل می‌تواند حسگر اولتراسونیک این گوشی باشد، که از تکنولوژی جدیدتری به نسبت حسگرهای دیگر برخوردار است، و البته نمی‌تواند به خوبی با برخی از Accessoryهای نسبتا قدیمی‌تر Compatible شود. امیدواریم حسگر اولتراسونیک سامسونگ با قطعات سخت‌افزاری نستا قدیمی‌تر این گوشی مشکل نداشته باشد، چرا که تا کنون به کرات شنیده‌ایم با گذشت زمان و استفاده واقعی از یک سیستم مشکلات عدم Compatibility بین یک سیستم قدیمی و جدید بروز کرده است. چنین احتمالی اصلا دور از ذهن نیست چرا که به نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی Test Environment خود برخی از پارامترها را در نظر نگرفته است، و این موضوع ممکن است دامن سخت‌افزار را نیز بگیرد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *