چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاری Wipro و Microsoft برای گسرش خدمات امنیت سایبری

Microsoft-Wipro
Microsoft-Wipro

شرکت فناوری اطلاعات، مشاوره و فرآیندهای کسب و کارِ Wipro گسترش ارتباط خود با مایکروسافت را اعلام نمود. مشارکت و همکاری Wipro با مایکروسافت به ارتقاء و گسترش خدمات امنیتی Wipro کمک خواهد کرد.

به عنوان بخشی از این مشارکت، Wipro سرویس‌های امنیتی دیجیتالی یکپارچه را برای مشتریان خود در سرتاسر جهان، از جمله Microsoft Azure و Microsoft 365(مبتنی بر خدمات امنیتی) را ارائه خواهد داد.

آن جانسون(Ann Johnson)، معاون شرکت مایکروسافت در بخش راهکارهای امنیت سایبری مایکروسافت گفت: “مشتریان به ما می‌گویند که آنها نیاز به راهکارهای امنیتی دارند که تخصص تکنیکی عمیقتر، انعطاف پذیری بیشتر و توانایی جلوگیری از تهدیدات در حال ظهور را ارائه دهد.

وی افزود:”با گسترش روابط ما با Wipro، مشتریان می‌توانند از طریق گزینه‌های جدید امنیتی که قابلیت‌های پیشرفته امنیتی سایبری مایکروسافت را با سرویس‌های گسترده‌ای از Wipro ترکیب می‌کنند، محیط خود را با حفاظت یکپارچه و End-To-End امن‌سازی کنند.”

این همکاری بر روی موارد زیر متمرکز خواهد شد:

  • سرویس‌های امنیتی مختلف در Wipro تمرکز خواهد کرد
  • یکپارچه‌سازی Microsoft Azure و قابلیت های امنیتی پیشرفته مایکروسافت، از جمله مدیریت دسترسی(Access Management)، حفاظت از داده‌ها(Data Protection) و حفاظت در برابر تهدید(Threat Protection).

شیتال مهتا(Sheetal Mehta)، معاون ارشد خدمات ریسک و امنیت سایبری شرکت Wipro، نیز گفت: “رابطه با مایکروسافت، پیشنهاد منحصر به فردی را برای مشتریان ما ارائه می‌دهد، زیرا قابلیت‌های امنیت دیجیتال را به همراه سرویس‌های دیجیتال Unmatched Risk Governance-Based فراهم می‌کند. “

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *