دعوت به همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند برای کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار.
- جایگاه شغلی
- توانمندی
- شرایط
- اطلاعات تماس
کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار.
شرح وظایف:
- پاسخگویی به مشکلات احتمالی و حل مسئله مورد نیاز مشتری از طریق ارتباط تلفنی، چت و یا تیکت
- ارائه مشاوره به مشتری در خصوص استفاده از نرم افزار
- نصب اولیه و یا مجدد نرمافزار بر روی هاست و یا سرور مشتری
- همراهی در استقرار محصول و تحویل پروژه
- آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرمافزار و رفع مشکلات آنها
- انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرمافزار با توجه به پروتکلها و دستورالعملهای تعیین شده برای واحد پشتیبانی
- تست و ارزیابی (QC) محصولات جدید تولید و یا ارتقاء داده شده
- انجام مأموریتهای کاری
- ثبت گزارشهای عملیاتی و ارتباطی با همکاران و مشتریان
- مشاور و راهنمای مشتری برای نگهداری و راهبری صحیح نرم افزار
- انتقال نیازهای مشتریان به بخش تحقیق و توسعه به منظور افزایش سطح کیفی محصولات
- مسلط به پشتیبانی نرم افزار های تحت web
- آشنا به فرآیند های تست نرم افزار
- مسلط به مفاهیم Query نویسی در sql server
- آشنا با مفاهیم وب سرویس soap و rest
- آشنایی با مفاهیم c# ، voip و سیستم های پیامکی مزیت محسوب می شود
- دارای حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
- روابط عمومی بالا
- آموزش
- کار در فضای حرفه ای و استارتاپی
- امکان دورکاری
متقاضیان با ذکر “رزومه برای کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار-ارسالی از سوی تیستن” در قسمت Email Subject، رزومه خود را به آدرس hr@sls.ir ارسال نمایند.