بسیاری از ما تا کنون شاهد درگیریهای مشتری با تیم پشتیبانی بودهایم، و اینکه مشتری معتقد بوده که تیم پشتیبانی در ارائه سرویس کوتاهی کرده است. یکی از مهمترین موضوعاتی که در این درگیریها مطرح میشود، چگونگی مرتبسازی باگها در صف حل و فصل آنهاست. غالبا این باگها به صورت حسی دستهبندی میشوند، و اغلب اوقات باعث بروز مشکلات میان کارفرما و پیمانکار میشوند.
تیستن یک اینفوگرافی در این رابطه آماده کرده است که شما میتوانید فایل اصلی اینفوگرافی مذبور را به زبان فارسی، به صورت کامل و با کیفیت بالا، با استفاده از دکمه دانلود در پایین بدست آورید.