دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت Adobe باگ Premiere Pro که اسپیکرهای MacBook Pro را خراب می‌کرد، رفع کرد

Macbook Pro
Macbook Pro

بر اساس گزارش MacRumors، شرکت Adobe از طریق Creative Cloud یک Patch برای Adobe Premiere Pro(برنامه ویژه ویرایش و تدوین ویدئو در Macbook) ریلیز کرد، تا بدین ترتیب باگی را که باعث خرابی اسپیکرهایMacBook Pro می‌شد، را رفع نماید.

به روز رسانی، ۱۳٫۰۳، اکنون از طریق سرویس Adobe Creative Cloud در دسترس است.

شرکت Adobe فیکس ویژه این باگ را بدین ترتیب شرح می‌دهد: “فیکس مشکلات Premiere Pro به گونه‌ای که باعث کاهش تعامل نویز و کمک به کوچک‌سازی تاثیر احتمالی می‌شود”.

این مسئله پس از آنکه تعدادی از صاحبان MacBook Pro گفتند که می‌توانند هنگام استفاده از برنامه مذبور، صداهای بلند و مبهم را بشنوند، برای اولین بار در انجمن پشتیبانی نرم افزار Adobe ظاهر شد.

شرکت Adobe به مشتریان توصیه کرد که ورودی میکروفون MacBook خود را بعنوان یک راهکار ممکن و اولیه غیرفعال کنند، اما این مشکل برای بعضی از کاربران همچنان ادامه یافت.

جمعه گذشته، یک نماینده Adobe در آخرین جمعه، در پاسخ به این انجمن گفت: “این شرکت از این باگ آگاه است و در حال کار بر روی یک راهکار است که به کاربران کمک می‌کند تا این مشکل و ریسک را کاهش دهند”.

با اینکه Adobe از کاربران خواست به روز رسانی مربوطه را نصب کنند، اما این شرکت مشخص نکرد که آیا قصد دارد برای مشتریانی که تحت تاثیر این باگ قرار گرفته‌اند جبران خسارت نماید یا خیر.

سال گذشته، Adobe با یک پرونده ۵ میلیون دلاری برخورد کرد که از طرف یک کاربر Premiere Pro طرح گردیده بود، که فایل‌های مدیای شخصی‌اش بواسطه مجموعه ویرایش ویدئو این شرکت پاک شده بود.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *