چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

INTELEX به منظور تحویل جامع‌ترین سیستم مدیریت کیفیت با InfinityQS شریک شد

INTELEX
INTELEX

این روزها شراکت جدیدی میان رهبران EHSQ و SPC در خبرگزاری‌ها اعلام شده است که قصد دارند با کمک یکدیگر مدیریت کیفیت را از طریق جمع‌آوری داده‌های کیفی به صورت بلادرنگ(Real-Time)، گزارشگیری و تحلیل، دگرگون نمایند.

Intelex Technologies، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه جهانیِ نرم افزار EHSQ-Environmental, Health, Safety and Quality مبتنی بر ابر(Cloud-Based)، امروز خبر مشارکت جدید خود با رهبر Quality Intelligence and SPC-Statistical Process Control به نام InfinityQS را اعلام نمود.
InfinityQS Enact یک پلتفرم هوشمند کیفی(Quality Intelligence) است که جمع‌آوری، گزارشگیری و تحلیل داده را تسریع کرده و ساده می‌نماید. چه شما یک شرکت و چه چند شرکت را در مکان‌های مختلف اداره نمایید، Enact سازمان شما را قادر می‌سازد تا به اهداف مهم خود برسید، که عبارتند از: کاهش ضایعات، بهبود کیفیت محصولات و حفظ تطابق.
نیکول رازیویل(Nicole Radziwill)، رهبر مدیریت کیفیت Intelex در مورد مشارکت جدید با Infinity می‌گوید: “پیگیری Action Planهای خارج از کنترل و مرتبط کردن هر رویداد کیفی با سایر اطلاعاتی که ممکن است در حل سریعتر مشکلات به سازمان کمک کنند، همواره چالش برانگیز بوده است. این مشارکت جدید به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مدیریت کیفیت و مهندسی کیفیت را برای ایجاد بینشی قویتر پیوند دهند”.
Intelex یک پلتفرم پیشرو در QMS را به عنوان بخشی از راهکار یکپارچه EHSQ به ارمغان آورده است، تا بدین ترتیب بینش‌های Real-Time را جمع‌آوری نموده و بهبود مداوم را اِعمال کند. Intelex QMS به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا فرآیندهای کیفی خود را کنترل نموده و علاوه بر این گستره‌ای از اپلیکیشن‌ها را ارائه می‌دهد تا با استفاده از آنها سازمان خود را بواسطه تفکر مبتنی بر ریسک، و جا انداختن فرهنگ بهبود مستمر، و هزینه کیفی(Cost of Quality-CoQ) پایینتر، دگرگون نمایید.

الی موزون(Elie Mouzon)، به عنوان معاون استراتژی Intelex، می‌افزاید: “ما با هم قادر خواهیم بود تا بینش‌ِ عملیاتیِ دقیقی از فرآیندهای کیفیِ شرکت‌ها ارائه دهیم، و علاوه بر آن قابلیت‌های مدیریتی را با سیستم مدیریت Intelex QMS افزایش دهیم”.
جیسون چِستِر(Jason Chester)، مدیر برنامه‌های کانال جهانیِ شرکت InfinityQS در آخر نتیجه‌گیری را اینچنین بیان می‌کند: “بهبود فرآیند کیفی به صورت End-to-End در شرکت‌های تولید کننده می‌تواند کاری پیچیده باشد، و معمولا به ندرت صرفا با یک راهکار حاصل می‌شود. اما با ترکیب بهترین تجربیات دو شرکت InfinityQS و Intelex، تولیدکنندگان می‌توانند تمام عملیات کیفی خود را تغییر داده و اطمینان حاصل کنند که همواره با اهداف کلی کسب و کار خود هماهنگ هستند”.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *