پنج شنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

Smartbear موفق شد برای گسترش پیشروی بازار خود در Test Management Portfolio و تقویت اتصال به جایگاه بازارِ شرکت Atlassian، مالکیت Zephyr را بدست آورد

Smartbear And Zephyr
Smartbear And Zephyr

علاوه بر افزونه Zephyr for Jira(به عنوان اپلیکیشن شماره یک در جایگاه بازار Atlassian)، بخش SmartBear Portfolio مجموعه‌ای جامع از راهکارهای مدیریت تست را ایجاد خواهد کرد.

مورخ ۲۸ آگوست ۲۰۱۸ مصادف با ۶ شهریور ماه ۱۳۹۷ در شهر سامرویل ماساچوست(Somerville, Mass) و سن خوزه در کالیفرنیا(San Jose, Calif)، شرکت SmartBear به عنوان یکی از پیشروان در ابزارهای تست نرم‌افزار ویژه تیم‌ها، شرکت Zephyr را برای ساخت مجموعه‌ای جامع از راهکارهای مدیریت تست در بازار، به مالکیت خود در آورد. با تصاحب این شرکت، SmartBear تعهد خود برای تامین تیم‌های توسعه نرم‌افزار را با ابزارهای نوآورانه در راستای ساخت(Build)، تست و نظارت بر نرم‌افزارهای بزرگ، سریعتر تثبیت خواهد کرد. محبوبیت Zephyr برای Jira باعث شده است که این برنامه با ۱۸۰۰۰ تیم که از آن برای اجرای بیش از ۴۰ میلیون تست استفاده می‌کنند، به برنامه شماره یک در بازار Atlassian تبدیل شود. SmartBear همچنان برای ارائه ارزش بیشتر به کاربران بازار Atlassian، به گسترش و تقویت خط تولید Zephyr و تقویت روابط آن با Atlassian با استفاده از ابزارهای SmartBear ادامه خواهد داد.

جاستین تیگ(Justin Teague)، مدیر عامل شرکت SmartBear، گفت: “ما از پیوستن Zephyr به تیم SmartBear هیجان زده هستیم.” وی ادامه داد: “تصاحب Zephyr باعث می‌شود که Smartbear به یک رهبر در Test Management تبدیل شود، و مجموعه ابزارهای ما با ابزارهایی سهل الاستفاده از قبیل: SoapUI, TestComplete, SwaggerHub, CrossBrowserTesting, Collaborator و AlertSite توسعه یابد.

مدیریت تست یک مولفه حیاتی از توانایی توسعه، تست و استقرار نرم‌افزارهای با کیفیت بالا در تناسب با سرعت درخواست کسب و کارهای دیجیتال است. با این حال، هر یک از نیازمندی‌های Test Management برای تیم‌های توسعه نرم‌افزار، منحصرا به متدولوژی توسعه، ساختار سازمانی و فرآیندها، وابسته است. با افزوده شدن Zephyr به این Portfolio، شرکت SmartBear مجموعه‌ای جامع از پیشنهادات در حوزه Test Management را در بازار ارائه می‌دهد. Zephyr for Jira، مشتریان Atlassian را که خواهان مدیریت تست بومی در داخل Jira هستند را پشتیبانی می‌کند؛ Hiptest از تیم‌های Agile و DevOps که شامل توسعه BDD و Continuous Testing هستند پشتیبانی می‌نماید. Zephyr Enterprise نیز از شرکت‌هایی که به دنبال یک جایگزین مدرن برای HP Quality Center هستند پشتیبانی می‌کند.

اسکات جانسون(Scott Johnson)، مدیرعامل Zephyr، می‌گوید: “ما Zephyr را ایجاد کردیم تا به طور مداوم سازمان‌ها را برای بهبود بهره‌وری و همکاری تسترها و توسعه دهندگانشان کمک نماید.” وی افزود: “با بهره‌گیری از تخصص صنعتی و مجموعه‌ای از راهکارهای SmartBear، مشتریان ما علاوه بر اینکه همچنان می‌توانند از ابزارهایی که می‌شناسند و دوست دارند بهر بگیرند، اکنون قادر به حل چالش‌های توسعه نرم‌افزار مرتبط با ساخت(Build)، تست و نظارت بر برنامه‌های نرم افزاری در لایه‌های UI و API هستند.”

اسکات فارکوئر(Scott Farquhar)، مدیر عامل شرکت Atlassian نیز می‌گوید: “جایگاه Atlassian در بازار باعث می‌شود تا گسترش قابلیت‌های ابزار Atlassian، برای بیش از ۱۲۵۰۰۰ مشتری Atlassian منطقی بنماید.” وی افزود: “ما از اینکه به همراه SmartBear برای پیشبرد خط تولید Zephyr به صورت تنگانگ همکاری می‌کنیم، و همچنین برای به ارمغان آوردن ابزارهای بیشتر و پیشرو در توسعه و تست نرم‌افزار شرکت SmartBear در بازار Atlassian هیجان زده هستیم.”

کارل لومان(Carl Lehmann)، تحلیلگر اصلی در ۴۵۱ Research، گفت: “یک نیاز رو به رشد برای ابزارهای یکپارچه مدیریت چرخه حیات برای حمایت از انواع محیط‌های توسعه نرم افزار وجود دارد.” وی می‌افزاید: “تصاحب Zephyr از سوی  SmartBear نمایشگر تسریع این روند است که ما در شرکت‌های دیجیتال مدرن مشاهده می‌کنیم تا بدین ترتیب حمایت از ابزارهای مختلف توسعه و تست تقویت شود.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *