چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۲

دعوت به همکاری کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار-شرکت راهکار سرزمین هوشمند

Rahkar Sarzamin Hooshmand
Rahkar Sarzamin Hooshmand

دعوت به همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند برای کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار.

  • جایگاه شغلی
  • توانمندی
  • شرایط
  • اطلاعات تماس
کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار.

شرح وظایف:

  • پاسخگویی به مشکلات احتمالی و حل مسئله مورد نیاز مشتری از طریق ارتباط تلفنی، چت و یا تیکت
  • ارائه مشاوره به مشتری در خصوص استفاده از نرم افزار
  • نصب اولیه و یا مجدد نرم‌افزار بر روی هاست و یا سرور مشتری
  • همراهی در استقرار محصول و تحویل پروژه
  • آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از نرم‌افزار و رفع مشکلات آن‌ها
  • انجام تنظیمات مورد نظر مشتری در نرم‌افزار با توجه به پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های تعیین شده برای واحد پشتیبانی
  • تست و ارزیابی (QC) محصولات جدید تولید و یا ارتقاء داده شده
  • انجام مأموریت‌های کاری
  • ثبت گزارش‌های عملیاتی و ارتباطی با همکاران و مشتریان
  • مشاور و راهنمای مشتری برای نگهداری و راهبری صحیح نرم افزار
  • انتقال نیازهای مشتریان به بخش تحقیق و توسعه به منظور افزایش سطح کیفی محصولات

  • مسلط به پشتیبانی نرم افزار های تحت web
  • آشنا به فرآیند های تست نرم افزار
  • مسلط به مفاهیم Query نویسی در sql server
  • آشنا با مفاهیم وب سرویس soap و rest
  • آشنایی با مفاهیم c# ، voip و سیستم های پیامکی مزیت محسوب می شود
  • دارای حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
  • روابط عمومی بالا

  • آموزش
  • کار در فضای حرفه ای و استارتاپی
  • امکان دورکاری

متقاضیان با ذکر “رزومه برای کارشناس پشتیبانی فنی نرم افزار-ارسالی از سوی تیستن” در قسمت Email Subject، رزومه خود را به آدرس hr@sls.ir ارسال نمایند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Systemgroup

دعوت به همکاری کارشناس تست نرم افزار-شرکت همکاران سیستم

دعوت به همکاری شرکت همکاران سیستم، برای کارشناس تست نرم‌افزار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *