شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۹۹Tests اولین اتوماسیون تست جهانی را به صورت Crowd راه‌اندازی کرد

99Tests
99Tests

با راه‌اندازی بستر جدید اتوماسیون به صورت ۹۹Tests، Crowd تمام کمپانی‌ها-از Startupها گرفته تا شرکت‌های Enterprise-را قادر می‌سازد تا به صورت سریع و مقرون به صرفه، به Level Testing دسترسی داشته باشند.

۹۹Tests به عنوان یک نوآور در راهکارهای تست جمع‌سپاری شده(Crowd-Sourcing)، به تازگی منعطف‌ترین و مقیاس‌پذیرترین پلتفرم اتوماسیون تست نیرو گرفته از Crowd را راه‌اندازی کرد. پلتفرم اتوماسیون جمع‌سپاری شده می‌تواند هر امکانی را به صورت بلادرنگ(Real Time) تست کرده و باگ‌ها را بیابد؛ Crowdای(جمعیتی) از تسترها Test Case را نوشته و اجرا می‌کنند. سپس تسترها اسکریپت‌های اتوماسیون را می‌نویسند، که توسط Test Automation Framework اجرا می‌شود.

برای کمپانی‌هایی که به منظور ایجاد یک Lunch پاک(Clean Launch) به دنبال پیدا کردن باگ‌ها هستند، ۹۹Tests دارای تست Functionality به صورت Real Time است. در زمانیکه هر امکان توسط CI/CD تحت فشار قرار می‌گیرد، پلتفرم ۹۹Tests باگ‌ها را به صورت Real Time یافته و نتایج را به توسعه‌دهندگان و مدیران پروژه بازگشت می‌دهد. ۹۹Tests، اپلیکیشن NPCI را برای تراکنش‌های Cashless با موفقیت تست کرد.

هنگامیکه یک محصول در شرایط Stable بوده و برای بازار منتشر می‌شود، ۹۹Tests با استفاده از نوشتن Test Caseها و اجرای آنها برای حصول اطمینان از این موضوع که تمام امکانات روی پلتفرم‌های وب، iOS، و اندروید کار می‌کنند، به شرکت‌ها کمک می‌کند. این پلتفرم به تازگی با ارائه QA Support، به Security Scorecard، در اسپرینت توسعه آنها کمک می‌کند.

با مدل جمع‌سپاری شده، کمپانی‌ها می‌توانند به صورت مقرون به صرفه، سرعت، پوشش و تخصص تست را بدست آورند.

این پلتفرم انقلابی، این امکان را برای شرکت‌ها مهیا می‌سازد تا به متخصصان دامنه از سراسر دنیا دسترسی داشته باشند، و اپلیکیشن آنها در محیط‌های گوناگون آزمون، مورد تست قرار گیرد. پراوین سینگ(Praveen Singh) بنیانگذار و مدیرعامل ۹۹Tests می‌گوید: “هدف ما این است که هر تیم تولید نرم‌افزار قادر به حصول ۹۹% پوشش اتوماسیون تست باشد”. با راه‌اندازی محصول جدید، مشتری‌‎ها می‌توانند باگ‌ها را به صورت بلادرنگ بیابند؛ در اینحا ابتدا Test Caseهای نوشته شده بوسیله Crowd را حاصل شده و سپس جمعیت(Crowd) تسترها، اسکریپت‌های اتوماسیون را نوشته و در آخر آنها را بوسیله پلتفرم ۹۹Tests اجرا کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Crowd Automation به اینجا مراجعه نمایید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *