شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهکارهای Edge Testing، مجموعه ابزارهای تست را با TestWizard گسترش می‌دهد

TestWizard-Edge Testing
TestWizard-Edge Testing

اکنون چارچوب اتوماسیون تست(Test Automation Framework) برای تسریع باز انجامِ تست و تست رگرسیون، در دسترس است.

یکی از سریع الرشدترین و بزرگترین شرکت‌های مستقل و بزرگ تست نرم‌افزار در بریتانیا، Edge Testing Solutions است، که بخشی از Eurofins Digital Testing می‌باشد. این شرکت مجموعه ابزار تست خود را با افزودن چارچوب اتوماسیون تست TestWizard گسترش داده است.

این مجموعه یک بسته جامع از ابزارهای تست خودکار اپلیکیشن‌های نرم‌افزاریست. TestWizard اولین محصول از شرکت مادر خود یعنی، Eurofins است، که Edge Testing آنرا به مشتریان خود معرفی کرده است. با استفاده از TestWizard، اکنون Edge Testing می‌تواند زمان صرف شده برای انجام وظایف تکراری را کاهش دهد، در حالی که پوشش تست(Test Coverage) و ثبات را تضمین می‌کند.

در همین راستا شارون همیلتون(Sharon Hamilton)، مدیر عامل Edge Testing اظهار داشت: “در حال حاضر TestWizard به طور گسترده در سراسر اروپا از شرکت مادر ما یعنی Eurofins استفاده می‌شود و ثابت شده است که در کسب و کارها با اندازه‌های متفاوت، به خصوص در Broadcast Sector بسیار محبوب است. ما همیشه به دنبال بهبود ارائه تجربه تست به مشتریان خود هستیم، بنابراین معرفی چارچوب TestWizard به عنوان یک چارچوب کار شده و تست شده به طور قابل توجهی تست رگرسیون و تست خودکار را تسریع خواهد کرد. “

مشتریان Edge Testing می‌توانند مزایای استفاده آسان از TestWizard را در راستای ایجاد تست‌ها و محیط‌های Debug و ایضا پشتیبانی از یک Test Manager امن و Cloud-Base به دست آورند. معماری TestWizard، تست باز اتوماتیک User Scenarioهای کاملا End-To-End را که شامل انواع دستگاه‌های مختلف مانند برنامه‌های کاربردی وب، دستگاه‌های تلفن همراه و وب سرویس‌ها می‌باشد را ممکن می‌سازد.

ابزار TestWizard را می‌توان به دو صورت Onsite(در محل) و از راه دور(Remotely) از Edge Testing’s Glasgow و Birmingham Digital Test Hubs اجرا کرد. این ابزار اولین بار در سال ۲۰۱۳ در اسکاتلند لانچ شد، و بار دوم در سال گذشته در میدلندز(Midlands) افتتاح شد. Road Map شرکت برای سال ۲۰۱۹ در برگیرنده سومین Digital Test Hub در شمال انگلستان است که برای مشتریان خود در پهنه برتانیا دسترسی آسان به سرویس تست از راه دور برای اپلیکیشن‌های In-House و سیستم‌های Back-Office را ارائه می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه فرمایید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *