یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Eggplant بدون متخصص مستقر، One Click Performance Testing را برای سازمان‌ها تحویل داد

Eggplant Performance
Eggplant Performance

۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۸ آذر ۱۳۹۷، Eggplant به عنوان متخصص بهینه‌سازی تجربه مشتری(Customer Experience)، اعلام کرد آخرین نسخه Eggplant Performance را منتشر کرده است. این نسخه به تیم‌های Enterprise اجازه می‌دهد مزایای Businessای تست Performance را بدون نیاز به وجود مهارت‌ِ داخل شرکت در اختیار بگیرند.

با Eggplant Performance، سازمان‌ها می‌توانند بدون به کارگیری متخصصان با تجربه، یک One Click Performance Testing انجام دهند. با استفاده از این ابزار در کنار مدل تست Eggplant AI، هر کسی می‌تواند تست‌های Performance را به سرعت و به آسانی اجرا نماید. سپس فناوری Eggplant تعداد زیادی از کاربران را در Cloud ایجاد کرده، مسیرها را بر اساس مدل اجرا نموده، سرعتِ بارِ صفحات را ثبت کرده، و یک گزارش performance جامع ایجاد می‌نماید.

علاوه بر این Eggplant قابلیت‌هایی را برای Real Customer Insights-RCI اضافه کرده است که در حال حاضر شامل نموداریست که سرعت بارگذاری صفحه بهینه را برای حداکثر Conversionها و حداقل Bounceها نشان می‌دهد.

RCI در حال حاضر قادر است مشخص کند که Site Performance فعلی گروه‌های مختلف بازدید کنندگان را Fail کرده است و علاوه بر آن هشدارها و اعلانات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهد که مشخص می‌کنند کدام قسمت وب سایت تاثیر منفی روی Conversion دارد. Eggplant RCI در راستای جمع‌آوری داده برای مجهز کردن Businessها با اطلاعات کاربری متمرکز[به منظور تحویل خروجی‌های Businessای و کاربری بهتر]، در کنار Eggplant Performance کار می‌کند.

Eggplant برای کمک به سازمان‌ها برای درک Performance دارایی‌های آنلاین‌شان، Agent 10 را نیز در Monitoring Insights منتشر کرده است. Agent 10 یک بینش عمیق در رابطه با آنچه سمت سرویس گیرنده و همچنین سمت سرور اتفاق می‌افتد فراهم می‌کند، تا بدین ترتیب یک درک کامل از تجربه مشتری ارائه دهد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *