شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

GENROCKET و HCL مشارکتی برای تنظیم یک استاندارد جدید در آزمایش شتاب(Accelerated Testing) با کیفیت بی‌سابقه(Uncompromised Quality) را تشکیل دادند

GenRocket
GenRocket

GenRocket، یک شرکت فن‌آوری تست در حال ظهور در اوهای(Ojai) کالیفرنیا در تاریخ سوم مارچ ۲۰۱۷ مصادف با سیزدهم اسفند ماه ۱۳۹۵ یک کسب و کار و فن‌آوری با همکاری HCL را اعلام کرد.

GenRocket  یک راهکار نرم‌افزاری ابداع کرده است که سرعت و دقت تست نرم‌افزارها را بوسیله خودکارسازی استفاده از کدِ تستِ White Box و تولید دادۀ تست مبتنی بر مدل(Model Based Test) به صورت بلادرنگ(Real Time) و بر مبنای تقاضا، بهبود می‌بخشد.

با استفاده از GenRocket، تسترها می‌توانند برای بکار انداختن تراکنش‌های Database و Business از هر اپلیکیشنی، به سرعت سناریوهای جامع تست را ایجاد و اجرا کرده و فرآیند تست را به مقدار بیش از ۱۰۰۰%(ده برابر) سریعتر کنند. از آنجا که تست White Box به صورت سیستماتیک تمام Source Code اپلیکیشن را امتحان می‌کند، پوشش کامل تست(Full Test Coverage) را فراهم کرده و نواقص را در ابتدای چرخه توسعه نرم‌افزار شناسایی می‌کند، آنچنانکه Unit Testing و Complex Integration Testing را با سرعت بالایی انجام می‌دهد.

GenRocket  یک تکنولوژی ضروری برای برآوردن نیازمندی‌های همزمان تست مداوم(Continuous Testing ) و کیفیت بی‌سابقه(Uncompromised Quality) و یک جزء جدایی‌ناپذیر از چارچوب تست در چرخه حیات نرم‌افزار ALMSmart HCL بوده و مولفه‌ای از متدولوژی منعطف Agile می‌باشد که توسط HCL برای سرویس‌های ساخت اپلیکیشن‌های مدرن و پلتفرم دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گارث رُز(Garth Rose) به عنوان مدیر عامل GenRocket می‌گوید: “ما به دلیل همتراز شدن با تکنولوژی‌های HCL به عنوان یک پیشرو در میان ارائه‌دهندگان سرویس‌های جهانی IT هیجان‌زده هستیم”. وی می‌افزاید: ما به طور کامل به چارچوب استراتژیک ALMSmart و به اشتراک گذاردن آن در چشم‌انداز خود، برای آیندۀ چرخه حیات تست نرم‌افزار متعهد هستیم”.

تحویل مداوم(Continuous Delivery) یک پارادایم جدید برای توسعه نرم‌افزار در عصر دیجیتال است. با پیشرفت سریع اپلیکیشن‌ها برای بازار و بهبود مداوم روی تجربه مشتریِ دیجیتال با نرم‌افزار بدون خطا، استفاده از نرم‌افزار توسط سازمان‌ها به منظور تعامل با مشتریان، به یک ضرورت برای سبقت گرفتن از رقبا تبدیل شده است.

تحویل مداوم(CD-Continuous Delivery)، سرعت توسعه نرم‌افزار را برای نقطه‌ای که درخواست‌های بی‌سابقه در QA و تست نرم‌افزار قرار داده شده است را افزایش می‌دهد. به عنوان یک نتیجه، چرخه تست نرم‌افزار باید به روش‌های زیر تکامل یابد:

  • سرعت تست نرم افزار باید بیشتر باشد
  • حجم عملیات‌های تست باید بالاتر باشد
  • کد باید از قبل در چرخه توسعه تست شود
  • Complex Integration Testing باید ساده باشد
  • داده تست(Test Data) با یکپارچگی ارجاعی(Referential Integrity) باید بر اساس تقاضا در دسترس باشد

HCL  یک تکنولوژی بسیار سطح بالا و عملکردهای پیشرفته تست را برای برآوردن این دست از درخواست‌ها توسعه داده است، و شراکت GenRocket، برای تنظیم یک استاندارد جدید برای شتاب دادن به سرعت تست، آن هم بدون افت کیفیت نرم‌افزارِ منتشر شده در محیط بهره‌برداری، نمونه‌ای از نوآوریِ تکنولوژیک است که این شرکت درآن جای گرفته است.

درباره GenRocket

GenRocket  یک رهبر تکنولوژی در حال ظهور در تکنولوژی تست نرم افزار است، که به شرکت‌های خدمات IT و مشتریان Enterpriseای که خواهان کیفیت و بهره‌وری برتر در توسعه نرم‌افزار خود هستند سرویس می‌دهد. GenRocket Software، با پلتفرمی که تولید Test Codeهای White Box را اتومات می‌نماید، نقش Complex Integration Testing را مجددا تعریف می‌کند. GenRocket Software، بر مبنای تقاضا، از داده‌های تستِ(Test Data) بلادرنگ(Real Time) که به محیط‌های Databaseایِ بزرگ و پیچیده (در عین اینکه Referential Integrity را حفظ می‌کنند) مقیاسبندی می‌شوند، استفاده می‌نماید.

مقر اصلی این شرکت در اوهای کالیفرنیاست. این شرکت از طریق شبکه شرکای تکنولوژیِ خود، در تعداد زیادی از بازارهای بین‌المللی فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به www.GenRocket.com مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *