شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

PARASOFT سرویس مجازی‌سازی و API Testing را برای مشترکین Microsoft Visual Studio Enterprise منتشر کرد

Visual Studio
Visual Studio

۷ مارچ ۲۰۱۷، مصادف با ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵، Parasoft Virtualize/SOAtest Desktop اجازه داد که Microsoft Visual Studio Enterprise 2017 به مدت ۶ ماه به صورت رایگان به راهکار API Testing با Service Virtualization دسترسی داشته باشد.
Parasoft، به عنوان یکی از پیشروان در راهکارهای تست نرم‌افزار، انتشار Parasoft Virtualize/SOAtest Professional Desktop را برای مشترکان Visual Studio 2017 Enterprise در سطح جهان اعلام نمود. Parasoft Virtualize/SOAtest توسعه‌دهندگان و تسترهای نرم‌افزار را قادر می‌سازد تا به سرعت هر دو موضوع API Testing و مجازی‌سازی(Virtualization) را در سرتاسر طیف گسترده‌ای از پروتوکل‌های استاندارد و Message Format انجام دهند. این بسته‌بندی جدید Microsoft Developers Testing Toolbag را بزرگتر کرده، آنرا با روش‌های کارآمد و موثر برای انجام تست توانمند ساخته، میزان سربار را به حداقل رسانده و در آخر ریسک نواقص را نیز کاهش داده است. برای آغاز و مطالعه بیشتر به این آدرس مراجعه کنید:
http://software.parasoft.com/virtualize/microsoft

مارک لَمبِرت(Mark Lambert) به عنوان معاونت ریاست در امور محصولات(VP Of Products) در Parasoft می‌گوید: “ما از ارائه API Testing و Service Virtualization به مشترکان Microsoft Visual Studio Enterprise بسیار هیجان‌زده هستیم”.
وی می‌افزاید: “امروز اپلیکیشن‌های Highly-Connected(قویا همبند) نیازمند تست وسیع در حوزه‌های API، Performance، و Security در محدوده وسیعی از محیط‌ها هستند. Virtualize/SOAtest Desktop به توسعه‌دهندگان اجازه اعتبارسنجیِ سریع و دقیق نیازمندی‌های Functional و Non-Functional را می‌دهد.”

Parasoft Virtualize/SOAtest Professional Desktop مشترکان Visual Studio Enterprise 2017 را با لیست ذیل مهیا می‌کند:

  • Complete API Testing در سرتاسر طیف گسترده‌ای از پروتوکل‌های استاندارد صنعتی.
  • توانایی برای شبیه‌سازیِ سریعِ Messaging و رفتار سیستم Multi-Tiered وابسته.
  • تست API و پروتوکل به صورت بسیار کارآمد بدون ایجاد سربار در راستای نوشتن استاب‌ها(Stub) یا انتظار کشیدن برای آزاد شدن منابع.
  • صرفه جویی در هزینه با به اشتراک گذاشتن سرویس‌های مجازی کامپوننت‌های سیستمی.
  • شش ماه دسترسی آزاد، که در ادامه ۲۵% تخفیف برای اشتراک یک ساله ارائه می‌شود.

کرِیگ کیترمَن(Craig Kitterman) به عنوان مدیر بازاریابی محصول برای ابزارهای توسعه‌دهندگان و سرویس‌های ابری(Visual Studio Product Marketing for Developer Tools & Cloud Services) می‌گوید: “ما به دلیل ارائه دسترسی مستقیم به API Testing و مجازی‌سازی سرویس در محیط توسعه‌، بسیار از شراکت با Parasoft هیجان‌زده و خوشحالیم”. وی می‌افزاید: “استقبال تیم‌ها از DevOps به صورت یک وظیفه دلهره‌آور از اتومات کردن API Testing و تست در مقابل وابستگی‌ها رخ می‌نمایاند. با استفاده از Parasoft SOAtest و Parasoft Virtualize Visual Studio Enterprise، مشترکان می‌توانند به سادگی Test Scenarioهای پیشرفته End-To-End(بی‌واسطه) را ساخته، و تعاملات سیستم‌های مجتمع(Complex System) را در مقابل وابستگی‌های ناقص یا غیرقابل دسترس شبیه‌سازی کنند.”
برای اطلاعات بیشتر در موارد ذیل به آدرس‌های مذکور مراجعه کنید:

  • پورتال مزایای Visual Studio:
    http://my.visualstudio.com?wt.mc_id=AID605451_QSG_141866
  • صفحه بررسی اجمالیِ مشترکان Visual Studio:
    https://www.visualstudio.com/subscriptions?wt.mc_id=AID605451_QSG_141871
  • Parasoft SOAtest-Virtualize Desktop برای مشترکان Microsoft Visual Studio Enterprise:
    http://software.parasoft.com/virtualize/microsoft
تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *