یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

QA Mentor اعلام کرد که در لیست ۲۰ راهکار نویدبخش تست نرم‌افزار(ارائه شده توسط بوسیله CIOReview) قرار گرفته است

QA Mentor CIOReview
QA Mentor CIOReview

جیون جورج(Jeevan George) سردبیر CIOReview اعلام کرد: ” اعلام می‌کنیم QA Mentor در لیست ۲۰ راهکار نویدبخش تست نرم‌افزار ارائه شده در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است. ابزار QA Mentor Automation Tool Expert Services، بدون هیچ گونه سربار اضافی برای انجام آزمون و خطا، تمام ریسک‌ها را کاهش داده و به انتخاب و استفاده صحیح از ابزار، برای یک شرکت و پروژه کمک می‌کند”. روسلِن دیسایانیکوف(Ruslan Desyatnikov)، بنیانگذار و مدیرعامل QA Mentor می‌گوید: “ما بسیار خوشحالیم که برای دومین سال پیاپی بوسیله مجلۀ CIOReview انتخاب شده‌ایم. ما موفقیت فوق‌العاده‌ای به دست آورده‌ایم و آن موفقیت کسب هفتمین جایزه در سال ۲۰۱۶ است. از تمام مشتریان، هواداران، و کارکنانمان در سراسر جهان متشکریم. ما ماموریت خود را در تبدیل شدن به بهترین Software Testing Provider در دنیا ادامه می‌دهیم”.

درباره QA Mentor
QA Mentor یکی از QA Services Providerهای پیشرو در جهان و مستقر در نیویورک با هشت دفتر مختلف در سرتاسر دنیاست. این شرکت در سال ۲۰۱۰ با هدف کمک به سازمان‌ها در راستای بهبود عملکردهای تضمین کیفیِ‌شان تاسیس شد، QA Mentor به داشتن ترکیبی منحصر به فرد از منابع با بیش از ۱۵۰ منبع Onshore و Offshore که پشتیبانی را در سراسر دنیا در تمام ساعات انجام می‌دهند مفتخر است. این کمپانی بیش از ۲۵۰ مشتری از استارتاپ تا سازمان‌های Fortune 500 را در ۹ صنعت مختلف پشتیبانی می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.qamentor.com مراجعه کنید.

درباره CIOReview
CIOReview یک مجلۀ چاپی و کاغذیست که در فریمانت(Fremont) ایالت کالیفرنیا منتشر می‌شود، و به بررسی مجموعۀ روش‌های اتخاذ شده بوسیله شرکت‌ها برای اجرای روان Businessهایشان می‌پردازد. یک هیات برجسته از مدیران عامل(CEO)، مدیران ارشد فناوری اطلاعات(CIO)، و معاونین فناوری اطلاعات(IT VP) در ایالات متحده آمریکا، مسئولیت نهایی‌سازی “۲۰ ارائه‌دهندۀ راهکارهای نویدبخش تست نرم‌افزار در سال ۲۰۱۶″را در هیئت تحریریه CIOReview به عهده داشتند. برای اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.cioreview.com مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *