یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

QATestLab کمپانی پیشرو و مستقل در تست نرم‌افزارِ، تبدیل به یک اسپانسر عمومی برای تحقیقات”CEE QA Outsourcing Review 2015-16″ شده است

QATestLab
QATestLab

کمپانی مستقل تست نرم‌افزار QATestLab تمام روندهای مدرنِ سرویس‌های QA Outsourcing را با تحقیقات جدید خود با عنوان ” CEE QA Outsourcing Review 2015-16″ آشکار کرد. این پژوهش به بررسی وضعیت فعلی کیفیت نرم‌افزار و عملکردهای(Practice) تست در سراسر کشورهای منطقه CEE-Central and Eastern Europe-اروپای مرکزی و شرقی، پرداخته است.

این تحقیق توسط انجمن اوکراینیِ HI-TECH Initiative و با حمایت انجمن Outsourcing و سرویس مجارستان(Hungarian Service and Outsourcing Association (HOA، انجمن کارفرمایان صنعت نرم‌افزار و سرویس Association of the Software and Services Industry-ANIS از رومانی، انجمن وب بلغارستان-Bulgarian Web Association-BWA و انجمن شرکت‌های سرویس‌های فرآیند کسب‌و‌کار و IT در لهستانAssociation of IT & Business Process Services Companies in Poland ASPIRE و Hi-Tech-Hi-Tech Park بلاروس، انجام شد.

” CEE QA Outsourcing Review 2015-16 ” کاتالوگ آنلاین تخصصیِ کامل از از ارائه‌دهندگان سرویس‌های Outsourcing QA در اروپای شرقی و مرکزی راه‌اندازی کرده است – http://qalist.eu. همه شرکت‌کنندگان در این تحقیق پروفایل‌های منتشرشدۀ خود را در کاتالوگ ارائه دادند. در حال حاضر اطلاعات درباره ارائه‌دهندگان سرویس‌های QA Outsourcing از منطقه CEE به صورت دائم برای مشتریان بالقوه دردسترس است.

درباره QATestLab

QATestLab یک کمپانیِ پیشرویِ بین المللیست که طیف گسترده‌ای از سرویس‌های تست نرم‌افزار شامل مشاوره کیفیت نرم‌افزار، Test Planning، اجرای تست و بهبود فرآیند توسعه نرم‌افزار را ارائه می‌دهد. این کمپانی در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و تعداد زیادی محصول باکیفیت و مقرون به صرفه در بسیاری از صنایع مختلف ارائه کرده است، از این دست صنایع می‌توان به این موارد اشاره کرد: صنایع تجارت الکترونیک، ارتباطات، توریسم، دولتی، تجهیزات اداری و غیره.

آژانس تحلیلیِ CLUTCH شرکت QATestLab را در سال ۲۰۱۵ در زمره بهترین شرکت‌های Software Application Testing و آن هم به عنوان یک ارائه‌دهنده پیشرو در سرویس‌های QA Outsourcing، قرار داد.

درباره CEEOA

انجمن Outsourcing اروپای مرکزی و شرقی(Central and Eastern European Outsourcing Association-(http://ceeoa.org در سال ۲۰۰۸ بنیان نهاده شد. اعضای این انجمن، عبارتست از انجمن‌های پیشرویِ اروپای شرقی و مرکزی در Outsourcing و IT. یکی از اهداف اصلیِ CEEOA مترقی کردن منطقه اروپای شرقی و مرکزی به عنوان یک جایگزین رقابتی در مقصد برونسپاری(Offshoring) دیگر شرکت‌ها از سراسر جهان و نیز افزایش کیفیت و حجم سرویس‌های ارائه شده می‌باشد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *