شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Software Fail Watch می‌گوید حجم دارایی‌های مبتلا به باگ‌های نرم‌افزاری در سال ۲۰۱۶ برابر با ۱٫۱ تریلیون دلار بود

Dollar
Dollar

لوس آلتوس(Los Altos) کالیفرنیا/۱۷ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۲۸ دی ماه ۱۳۹۵- Tricentis، کمپانی تست مداوم(Continuous Testing Company)، انتشار سومین گزارش سالانه خود با عنوان Software Fail Watch: 2016 in Review را اعلام کرد. Software Fail Watch: 2016 in Review، موفق به شناسایی ۵۴۸ شکست نرم‌افزاری(Software Fail) شده است که مجموعا ۴٫۴ میلیارد نفر و بیش از ۱٫۱ تریلیون دلار دارایی را متاثر کرده‌اند. این یک افزایش قابل توجه به نسبت گزارش ارائه شده در سال ۲۰۱۵ است.
وولفگانگ پِلَتز(Wolfgang Platz) بنیانگذار و CPO کمپانی Tricentis می‌گوید: ” Software Fail Watch: 2016 in Review یک یادآورِ تامل برانگیز در این رابطه است که چگونه حتی یک باگ نرم‌افزاری قادر به از پای در آوردن یک شرکت بزرگ است.”. وی می‌افزاید: “همانطور که تقاضا برای آخرین‌ها و برترین‌ها در تکنولوژی و رفاه رشد می کند، به همین مقدار نیاز به تسترهای نرم‌افزار به منظور حفاظت از کاربران و برندهای مربوطه در مقابل هجوم بالقوه شکست‌ها(Fail) نیز احساس می‌شود. هدف ما در Tricentis، کمک به تسترها(قادر ساختن تسترها برای تست جامع، سریع و کارآمد که برای پشتیبانی از Continuous Testing، Agile، و DevOps طراحی شده است) به منظور موفقیت در این نقش است.”
این گزارش از یک علاقه به انواع و تکرار نارسایی‌های نرم‌افزاری(Software Failure) گزارش شده در رسانه‌های خبری متولد شد. Software Fail Watch به عنوان یک گزارش جامع و پوشا در صنعت تکامل یافت. این گزارش به وضوح نشان می‌دهد که چرا برای هر Business، “تست نرم‌افزارِ موثر” بسیار مهم است.

این گزارش دقیق در ۲۷ صفحه، سرفصل‌های زیر را پوشش می‌دهد:

  • تاثیر کلی در Businessها، کاربران، زمان، و دارایی‌ها
  • مقایسه(بین سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) اینکه چه تعداد نرم‌افزار، چگونه با شکست مواجه شده‌اند
  • روند شکست‌های نرم‌افزاری در صنایع مالی، خرده‌فروشی، سرویس‌ها(مانند اینترنت و تلکام)، دولت، حمل و نقل، و سرگرمی
تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *