شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Testcomplete به منظور رفع مشکلات مربوط به UI Test Automation هوش مصنوعی را وارد بازی کرد

TestComplete-SmartBear
TestComplete-SmartBear

SmartBear اعلام کرد TestCorrect 12.6، شامل موتور شناسایی شی ترکیبی(Hybrid Object Recognition Engine) صنعتی به همراه AI است که از بروز مشکلات در اطمینان‌پذیری(Reliability) و دقت(Accuracy) جلوگیری کرده، و آنرا برای تست آن دست از کامپوننت‌هایی که سابقا غیرقابل اعتماد بودند، سریع و آسان می‌نماید.

سامرویل ماساچوست(Somerville-Mass) مورخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۲۸ شهریور ۱۳۹۷- کمپانی SmartBear، پیشرو در ابزارهای کیفیت نرم‌افزار برای تیم‌ها، اعلام کرد TestComplete 12.6، به یک موتور شناسایی شی ترکیبی(Hybrid Object Recognition Engine) با هوش مصنوعی (AI) مجهز شده است، که تیم‌ها را قادر می‌سازد تا کامپوننت‌های نرم‌افزاری غیر قابل اعتماد را به سرعت و به راحتی شناسایی کرده و تست کنند. این نسخه همچنین شامل یک سیستم “توصیه هوشمند” جدید است که توصیه‌های خودکار را برای بهینه‌سازی طراحی و نگهداشت(Maintenance) تست به صورت Real Time ارائه می‌دهد. با آخرین نسخه TestComplete، شرکت SmartBear موقعیت رهبری خود را به عنوان سریعترین و ساده‌ترین ابزار برای استفاده در راستای UI Test Automation در بازار توسعه داده است.

امروزه سازمان‌ها طیفی گسترده از اپلیکیشن‌ها را دارند که برای حمایت از کسب و کار آنها(انواع اپلیکیشن که از وب، دسکتاپ، موبایل، به صورت Package شده، مینفریم، و … اجرا می‌شود) مهم هستند. بیشتر تیم‌های نرم‌افزاری در طول فرآیند تست با چالش‌های مهمی در زمینه دقت و اطمینان‌پذیری مواجه می‌شوند که توانایی آنها را برای تست تمام کامپوننت‌های کلیدی در اپلیکیشن‌های Business-Critical مانند چارت‌ها، Mainframe Terminalها، PDFها و موارد دیگری(که موجب ریسک قابل توجه در کسب و کار می‌شود)، محدود می کند. AI یک جهش بزرگ و رو به جلو در موضوع کفایت دقت برای شناسایی Application Componentهاییست که در طیف وسیع تکنولوژِ‌های مختلف وجود دارند و پیش از این غیرقابل اعتماد بوده‌اند، که البته به تنهایی برای شناسایی ویژگی‌های پویا و پیچیده، به اندازه کافی اطمینان‌پذیر نیست. به منظور شناسایی و تست سریع و آسان کامپوننت‌های نرم‌افزاری، یک رویکرد ترکیبی مورد نیاز است که به صورت یکپارچه دو موضوع AI و Property-based Object Recognition را در قالب یک Object Recognition به صورت منفرد در هم بیامیزد. TestComplete با به دست آوردن این رویکرد ترکیبی در بازار ابزارهای UI Test Automation پیشرو است.

TestComplete 12.6 همچنین شامل پشتیبانی از Angular و React نیز می‌شود که تیم را قادر می‌سازد تا برنامه‌های ساخته شده با چارچوب‌های مدرن جاوا اسکریپت را که با استفاده از ویژگی‌های سفارشی که اغلب باعث ایجاد دقت تشخیص ابعاد می‌شوند، تست کند. سیستم توصیه هوشمند و پشتیبانی از چارچوب React و Angular در TestComplete بدون هزینه اضافی گنجانده شده است و Hybrid Object Recognition Engine با AI در Intelligent Quality Add-on for TestComplete در دسترس است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد TestComplete و مشاهده وبینار Artificial Intelligence for Faster and Smarter Software Testing از اینجا دیدن کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

یک دیدگاه

  1. کرک ورژن ۱۲ به بالا رو کسی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *