دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

TIS-Hunter یک دپارتمان تست خصوصی با تعداد نفرات نامحدود و هزینه پایین

TIS-Hunter
TIS-Hunter

اولین موضوعی که همیشه در تست مطرح می‌شود، هزینه آن است که معمولا شرکت‌ها ترجیح می‌دهند هزینه خود را به سمت پیاده‌سازی سوق دهند تا فعالیت‌دیگری مانند تست. به همین دلیل طی چهار سال اخیر روش خاصی از تست وارد بازار شده است که از سه جهت پیشرفت فوق‌العاده‌ای را در تست به ارمغان آورده است:

  • هزینه بسیار پایین تست
  • سرعت بسیار بالا در رسیدن به Test Report نهایی
  • درآمدزایی دورکاری برای تسترها

در این روش که به Crowd Testing یا Bug Hunting معروف است و معمولا روی Mobile Applicationها یا Web Applicationهای عمومی اجرا می‌شود، یک اپلیکیشن در اختیار تعداد زیادی نیروی تستر قرار می‌گیرد، و آنها باید طی یک مدت زمان از پیش تعیین شده(از ۲۴ ساعت تا یک هفته)، به نرم‌افزار هجوم برده، و اقدام به انجام Functional Testing روی آن نمایند. این افراد درست مانند تعدادی شکارچی به شکار باگ‌ها می‌پردازند، و خبر شکار آنرا از طریق یک بستر به باقی شکارچیان گزارش می‌دهند و این امر باعث می‌شود که دیگر نفرات بدانند که اگر چنین باگی را مجددا کشف کنند، یک کار تکراری و بی ارزش انجام داده‌اند. در مرحله بعدی باگ‌های گزارش شده ممیزی می‌شوند، و اگر موردِ کشف شده واقعا یک باگ باشد با فرآیند خاصی که برای همگان شفاف است رتبه‌بندی می‌شود، و بر اساس رتبه حاصله به شکارچیان وجه مالی تخصیص می‌گیرد، در نهایت این وجه حداکثر طی ۲۴ ساعت الی یک هفته پس از پایان پروژه به حساب شکارچی واریز خواهد شد.

راه‌اندازی سرویس TIS-Hunter در تیستن

در همین راستا تیستن در حال راه‌اندازی سرویس TIS-Hunter(شکارچیان تیستن) است، که اکنون در مراحل نهایی خود به سر می‌برد، و بر اساس آخرین برآوردها حداکثر تا اواخر اسفند ماه سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

لذا از تمامی مهندسین تست نرم‌افزار یا افرادیکه دقت بالایی در بهره‌گیری از انواع نرم‌افزارها دارند، پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای یک بار این سرویس مهیج را تست کنند، و از بهره‌های مالی آن نیز منتفع شوند.

اخبار آتی در این راستا متعاقبا اعلام خواهد شد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

یک دیدگاه

  1. Besiyar aly, montazere khabaraye baadi hastam.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *