شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

Tricentis برای گسترش رهبری خود در Continuous Testing، یک مدیر بازاریابی منصوب کرد

Tricentis Company
Tricentis Company

وِین آریولا(Wayne Ariola) یک شخصیت اجرایی در حوزه نرم‌افزار با دانش عمیق در مورد بازار تست اتومات نرم‌افزار، به تیم مدیریتی Tricentis پیوست.

۱۰ ژانویه ۲۰۱۷ مصادف با ۲۱ دی ماه ۱۳۹۵/لوس آلتوس(Los Altos) کالیفرنیا. Tricentis به عنوان شرکت Continuous Testing امروز نام وین آریولا را به عنوان مدیر بازاریابی خود اعلام کرد. آریولا به دلیل تلاش‌هایش برای ترویج تست اولیه و Continuous Testing، شخصی موجه در جامعه توسعه و تست نرم‌افزار است. با بیش از ۱۵ سال تجربه در بازار تستِ اتومات نرم‌افزار، آریولا دارای سابقه‌ای اثبات شده در پیشبرد تکنولوژی‌های تحولیست، مانند Service Virtualization، API Testing، Risk-Based Testing، Advanced Test Analytics و سیاست‌های Open Source Integration and DevTest.

سَندیپ جوری(Sandeep Johri) مدیرعامل Tricentis می‌گوید: “امروز سازمان‌ها در یک پیچ بحرانی قرار گرفته‌اند. چرا که نارسایی در نرم‌افزار با نارسایی در Business یکسان است”. وی می‌افزاید: “Tricentis به ارائه چشم‌انداز و نوآوری برای آیندۀ تست نرم‌افزار اتوماتیک متعهد است. ما باور داریم که به همین دلیل است که مشتریان Tricentis، یکپارچه‌سازانِ جهانیِ سیستم‌ها(Global Systems Integrators-GSI)، و تحلیلگران پیشرو در زمینه تکنولوژی، Tricentis Tosca را به عنوان پلتفرم اتوماسیون تست نرم‌افزار، به رسمیت میشناسند. با درک Businessای و فنی از چرخه حیات توسعه نرم‌افزار، وین آریولا یک اهرم قوی برای انتقال Tricentis به سطح بعدی خواهد بود. من واقعا خوشحالم که وین برای تقویت ارائه پیام Tricentis به مشتریان و نیز کشف فاکتورهای تکامل در DevOps Testing، به ما کمک می‌کند.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *