شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

Zephyr 6.2 تست نرم‌افزار را تسریع نموده، و همکاری برای تیم‌های Agile را بسیار بهبود داده است

Zephyr
Zephyr

معماری خوشه افقی مقیاس‌پذیر(Horizontally-Scalable Cluster Architecture) شرکت Zephyr از بیش از ۵۰،۰۰۰ کاربر با ۱۰،۰۰۰ لاگین همزمان پشتیبانی می‌کند، که توانایی زیادی به برخی از شرکت‌های بزرگ دنیا  بخشیده است.

سن خوزه کالیفرنیا(San Jose-Calif) مورخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۱۵ شهریور ۱۳۹۷- جدیدترین Iteration نرم‌افزار Zephyr، منتهی به نسخه ۶٫۲ شد که به تیم‌های DevOps و Agile در سطح Enterprise، علاوه بر توانمندسازی کاربران برای دستیابی به انعظاف‌پذیری و ظرفیت‌های سازمانی بیشتر که برای تسریع چرخه تست نرم‌افزار مورد نیاز است، مقیاس‌پذیری، Performance، و امنیت بالایی را نیز ارائه می‌دهد.

کارایی، دقت و سرعت جنبه‌های مهم یک Software Release هستند که بر تیم‌های QA و توسعه برای تست بدون ضمانت کیفی، فشار وارد می‌آورند. نرم‌افزار Zephyr به تیم اجازه می‌دهد که دقیقا این جنبه‌ها را به دست آورد. بدین ترتیب Zephyr راهی برای تست کارآمد بدون مصالحه روی نتایج با کیفیت، ارائه می‌دهد.

مدیر عامل Zephyr آقای اسکات جانسون(Scott Johnson) می‌گوید: “همانطور که سازمان‌ها به رشد و گسترش خود ادامه می‌دهند، نرم‌افزار مدیریت تست آنها نیز باید بر اساس این رشد تکامل یابد، تا تیم‌ها را با بهره‌وری بیشتر در فعالیت‌های حیاتی Test Planning، سازماندهی و اجرای تست مهیا نماید. وی می‌افزاید: “ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم این پیشرفت‌ها را با Zephyr 6.2 توسعه دهیم”.

Zephyr به عنوان یک رهبر در نرم‌افزار Agile Test Management، به طور مداوم تجربه کاربر را افزایش داده و قابلیت‌ها را برای مشتریان خود گسترش می‌دهد.

نکات برجسته Zephyr 6.2 عبارتند از:

مقیاس‌پذیری(Scalability)، کارایی(Performance) و امنیت(Security)

  • Zephyr برای Scale شدن با استفاده از معماری تفکیک شده که مقیاس‌پذیری افقی را فراهم می‌کند، از بیش از ۵۰،۰۰۰ کاربر با ۱۰،۰۰۰ لاگین همزمان پشتیبانی می کند.
  • حفظ پاسخگویی در سطح بالا آن هم در زمانی که میلیون‌های Test Case و Test Execution در حال ثبت شدن و ضبط شدن هستند. علاوه بر این ارائه پشتیبانی مطلوب برای Workflowهای اتوماسیون تست نیز در این نسخه ارائه می‌شود.
  • Zephyr نیازمندی‌های امنیتی صنایع پرطرفدار را پوشش می‌دهد، به این ترتیب که این نیازمندی‌ها را به طور مداوم در معرض دقیقترین معیارهای Third-Party و معیارهای امنیتی مشتریان قرار می‌دهد.

Test Case Repository برای پروژه و به صورت Global

  • بهره‌گیری از مزایای Test Case Management متمرکز از طریق اجازه دادن به پروژه‌ها و Releaseها برای به اشتراک‌گذاری Test Caseها از Global Test Case Repository.
  • Test Case Repository به صورت Reusable، ایجاد Rapid Test Plan را مجاز ساخته و به تیم‌های Agile انعطاف بی‌نهایت برای سازماندهی Test Caseها ارائه می‌دهد.

داشبوردها و Continuous Reporting

اکنون با این نسخه تیم‌ها می‌توانند گزارشات مربوط به ابتکارات کیفی در پروژه‌های متعدد را تدوین کرده و استراتژی تست خود را با سه گجت جدید بهینه‌سازی نمایند:

  • Test Case Count برای سهولت رویت تعداد Test Caseها برای پروژه‌ها، Releaseها، و فازهای مختلف
  • Execution Analysis Snapshot برای مشاهده شکست کل چرخه‌های Test Execution به صورت Status
  • Plan vs. Actual به منظور نظارت بر پیشرفت Test Execution در یک بازه زمانی خاص

کاربر می‌تواند با توجه به تنظیمات خود، به راحتی گجت‌ها را در یک داشبورد( با قابلیت کشیدن و رها کردن)، بازچینی نماید.
اکنون می‌توانید از نسخه آزمایشی و موقت Zephyr استفاده نمایید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *