شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازار جهانیِ تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۲۰-۲۰۱۶

Global Outsourced Software Testing Market
Global Outsourced Software Testing Market

این گزارش چشم‌اندازی جامع از بازار نرم‌افزار برون‌سپاری شده مهیا می‌کند، که با هدف ارزیابیِ مسیر رشد بالقوه این بازار میان سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ ارائه شده است. این گزارش که “بازار جهانیِ برون‌سپاری شده تست نرم‌افزار در سال ۲۰۲۰-۲۰۱۶” نام دارد، روی وبسایت کمپانی برای فروش قرار گرفته است.

این گزارش رشدی قوی را برای این بازار در خلال سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ پیشبینی می‌کند. این بازار با درخواست برای سرویس‌های تست جمع‌سپاری شده(Crowdsourcing) قوت می‌گیرد. بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده نیز آماده گسترش به CAGRای برابر با ۱۱% از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ خواهد بود. جمع‌سپاری، درگیر شدن هزاران تستر از مکان‌های مختلف برای کار روی یک پروژه منفرد را ممکن می‌کند. این مفهوم به دلیل توانایی خود برای ارائه بازخورد بلادرنگ(Real Time) بر روی فرآیند توسعه محصول، محبوبیت زیادی در چند سال اخیر بدست آورده است. علاوه بر این، Crowdsourcing بینشی مناسب در مورد کیفیت محصول مهیا کرده و امکان تشخیص مشکلات موجود در چرخه حیات تست را فراهم می‌کند. این روش از برون‌سپاریِ(Outsourcing) تمام سرویس‌های تست، مقیاس‌پذیرتر و منعطف‌تر است.

با این حال، برون‌سپاریِ سرویس‌های تست نرم‌افزار، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، مانند: تفاوت‌های فرهنگی و منطقه زمانی و همچنین نیازمندی‌های متنوع Businessای در این مناطق. از این رو، غالب فروشندگان، با سختی‌هایی در اندازه‌گیریِ دقیق نیازمندی‌های مشتری با مشکل مواجه می‌شوند که پیرو آن با زحماتی در مناسب‌سازیِ راهکاری که برای یک مشکل خاص تهیه دیده‌اند، ربرو می‌شوند. علاوه بر این، اکثر مشتریان در راستای کاهش هزینه‌ها به عنوان پارامتر کلیدیِ خود، به دنبال برون‌سپاریِ خدمات تست نرم‌افزار هستند. ارائه دهندگان این دست از سرویس‌ها ممکن است گاهی اوقات قادر به درک نیازمندها برای صرفه‌جویی در هزینه (که ممکن است منجر به دوباره‌کاری و تحمیل هزینه‌های اضافی شود)نباشند. اینها فاکتورهایی هستند که مانع رشد و گسترش بازار می‌شوند.

برای دریافت یک نمونه کپی می‌توانید از اینجا اقدام کنید.

به منظور مطالعه، این گزارش، بازار تست نرم‌افزار برون‌سپاری شدۀ جهانی را به این مناطق تقسیم می‌کند: EMEA، و APAC. از این تعداد، آمریکا بر بازار جهانی تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۵ تسلط داشته است. این منطقه وفق‌پذیری سریعی روی تکنولوژی‌های Third-Platform دارد، که به طور قابل توجهی به توسعه بازار تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در آمریکا کمک کرده است. با حضور کشورهای در حال توسعه در آمریکای لاتین، تحقق منافع بالقوۀ تکنولوژی Big Data، افزایش سرویس‌های تست نرم‌افزار بر مبنای تقاضا را می‌طلبد، که منجر به تقویت بازار برون‌سپاریِ تست نرم‌افزار شده است.

این گزارش جهت مطالعه چشم‌انداز رقابتی حاکم در بازار، شرکت‌هایی مانند Amdocs، Accenture، IBM، HP را معرفی کرده است. در حال حاضر فروشندگان فعال در بازار روی محصولات نوآورانه و توسعه سرویس‌های پیشنهادی خود به منظور حصول مزایای رقابتی بازار متمرکز شده‌اند. متخصصان پیشنهاد می‌کنند که این فروشندگان باید روی تمایز محصول و معرفی امکانات اضافی در محصولات فعلیِ خود کار کنند، تا بدین ترتیب زنجیره ارزش را ارتقا داده، و قراردادهای برون‌‎سپاریِ قابل توجهی را بدست آورند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *