دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازار جهانیِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷-بازیگران اصلی: TCS، Infosys، IBM، Capgemini، Accenture

Global Outsourced Software Testing Services Market
Global Outsourced Software Testing Services Market

گزارش تحقیقات بازار جهانیِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷، یک تحلیل عمیق از بازار جهانی سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در وضعیت فعلیست.

در ابتدا، این گزارش(بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷) مروری اولیه از صنعت سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷ ارائه داده است، که عبارتند از: تعاریف، دسته‌بندی‌ها، بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده بوسیله اپلیکیشن‌ها و ساختار زنجیره صنعتِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده. این گزارش روی تحلیل صنعت سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷ برای بازار بین‌المللی سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده تهیه شده است که مشتمل است بر: تاریخچه توسعه، تحلیل چشم‌انداز رقابتیِ صنعت سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده، و وضعیت توسعه مناطق بزرگ در سناریوی سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده.

پس از آن، در گزارش بازار جهانی سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده سال ۲۰۱۷، سیاست‌‌ها و برنامه‌های توسعه مورد بحث قرار گرفته است. بعلاوه، این گزارش، فرآیندهای تولید و ساختار‌های هزینه را در سناریوی سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده پوشش می‌دهد. همچنین، گزارش مذکور، واردات/صادرات، تامین، آمار و ارقام استفاده از سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده و نیز هزینه، قیمت، درآمد صنعت سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده و نیز درآمد ناخالص منطقه‌ای(ایالات متحده، اتحادیه اروپا، چین، و ژاپن) را معین کرده است.

سپس این گزارش روی بازیگران بزرگ جهانی و پیشرو در صنعت سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده با اطلاعاتی از این قبیل متمرکز شده است: پروفایل‌های کمپانی، مشخصات و تصویر محصول، ظرفیت، تولید سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده، قیمت، هزینه، درآمد بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده و اطلاعات تماس.

تحلیل تولیدکنندگان سطح بالا در بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده برای سال ۲۰۱۷:

  • TCS
  • InfosysIBM
  • Capgemini
  • Accenture
  • Cognizant Technology Solutions
  • Wipro
  • Atos
  • Amdocs
  • Cigniti Technologies
  • CGI

برای دریافت یک نمونه از گزارش به اینجا مراجعه کنید.

تحلیل بازار جهانیِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷: بر اساس محصول

تحلیل بازار جهانیِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷: بر اساس کاربرد

همچنین گزارش بازار جهانیِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷، تحلیل مشتریان پایین‌دستیِ سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده، تجهیزات، و مواد اولیه بالادستی را نیز پوشش می‌دهد. علاوه بر این، روندهای توسعه بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده در سال ۲۰۱۷، و کانال‌های بازاریابی را روی سناریوی سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده مورد تحلیل قرار می‌دهد.

در آخر، این گزارش، امکانسنجیِ پروژه‌های سرمایه‌گذاری جدید را ارزیابی کرده، و جمع‌بندیِ کلیِ تحقیقات بازار سرویس‌های تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده را ارائه می‌دهد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *