دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرویس خبری بلومبرگ: تل آویو مدعیست که ایران در آستانه هک کردن سامانه هشدار موشکی صهیونیست‌ها قرار داشته است

Missile Alarm
Missile Alarm

روز گذشته خبرگزاری بلومبرگ طی یک خبر به نقل از “نوآم شعار”(Noam Shaar) رئیس دایره دفاع سایبری ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شدند که نیروهای سایبری ایران در سال ۲۰۱۷ در آستانه هک کردن سامانه هشدار موشکی تل‌آویو قرار داشته‌اند، و همین موضوع باعث شده که تل‌آویو به تشدید اقدامات حفاظتی ترغیب شود.

Bloomberg
Bloomberg

نوآم شعار که آخرین روزهای ماموریتش را در تل‌آویو می‌گذارند، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در تاریخ ۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ اذعان کرده است که ایرانی‌ها در سال ۲۰۱۷ «به نحو نگران‌کننده‌ای» به هک کردن سامانه هشدار موشکی اسرائیل نزدیک شده‌اند.

وی افزوده است: “ما با آن‌ها مقابله کردیم و لایه محافظ تازه‌ و یک سیستم نظارتی دیگر ایجاد کردیم تا اطمینان یابیم که آن‌ها دیگر نمی‌توانند برای چنین کاری تلاش کنند. وی گفته است نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم تا نیروی سایبری ایران به یک تهدید بسیار بسیار بزرگ تبدیل شود.”

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که مقام‌های رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته به صراحت از تلاش این رژیم برای حمله سایبری به زیرساخت‌های ایران صحبت کرده‌اند. “استاکس‌نت” از جمله مشهورترین پروژه‌های رژیم صهیونیستی برای آسیب رساندن به تأسیسات هسته‌ای ایران از طریق آلوده کردن شبکه کامپیوتری ایران به بدافزار است. این پروژه به صورت مشترک توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی راه‌اندازی شد و بعدا رسانه‌های مختلف ابعاد گسترده آن را افشا کردند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *