جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

SmartBear تست بارگذاری(Load Testing) برای Web Applicationها را با LoadNinja بازآفرینی کرد

SmartBear
SmartBear

SmartBear تکنولوژی جدیدی را که موجب کاهش زمان تولید اسکریپت به میزان ۵۰ درصد می‌شود، و شبیه‌ساز‌ها را با مرورگرهای واقعی و Arms Agile Teamها را با معیارهای مورد نیاز برای تشخیص مشکلات سرعت Ninja، جابجا می‌کند، را معرفی کرد.
سامِرویل ماساچوست(SOMERVILLE، Mass) مورخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ مصادف با ۷ آبان ماه ۱۳۹۷ شرکت SmartBear، به عنوان یک شرکت پیشرو در ابزارهای کیفیت نرم‌افزار برای تیم‌ها، LoadNinja را به عنوان یک پلتفرم Cloud-Base برای مهندسان و کارشناسان حرفه‌ای و متخصصان Performance که اپلیکیشن‌های وب را تست بارگذاری می‌نمایند، منتشر کرد. LoadNinja یک ترکیب نادر از Efficiency، دقت و داده‌های Performance عملیاتی را ارائه می‌دهد. به این ترتیب تیم‌ها می‌توانند تست بار را به راحتی در یک محیط Agile و DevOps ادغام کنند. بر خلاف پلتفرم‌های Load Test سنتی که مبتنی بر پروتکل هستند، نیازمند برنامه‌نویسی خسته کننده و ارتباط جنبه‌های پویای اپلیکیشن می‌باشند. LoadNinja به مهندس مربوطه اجازه می‌دهد که بیشتر به ساخت اپلیکیشن بپردازد و کمتر روی ساخت Load Testing Scriptها متمرکز شود.

ابزارهای پروتکل محور متداول دارای منحنی یادگیری شیبدار هستند و نیاز به برنامه‌نویسی خسته کننده روی اسکریپت‌های ثبت شده دارند تا بتوان آنها را بازیابی کرد. LoadNinja با ضبط کننده InstaPlay این مرحله را حذف می‌کند، بنابراین اسکریپت‌های ضبط شده می‌توانند بلافاصله پخش شوند. افزایش بهره‌وری از این رویکرد، به ویژه هنگامی که تست‌های بارگیری به طور مرتب اجرا می‌شوند در یک محیط Agile و DevOps، تیم را قادر می‌سازد تا تلاش صرفا بر روی تست بارگذاری متمرکز شده و به این ترتیب منجر به صرفه‌جویی در زمانی می‌شود که قبلا در ایجاد و ورز دادن اسکریپت‌ها قبل از تست بار، مصرف می‌شد.

بر خلاف بارِ تولید شده توسط ابزارهای معمولی که از شبیه‌سازهای مروگر اختصاصی و توسعه یافته توسط فروشنده استفاده می‌کنند، تکنولوژی TrueLoad در LoadNinja از مرورگرهای واقعی در مقیاس مناسب برای تست‌های بار استفاده می‌کند، و واقع‌بینانه‌ترین و دقیقترین بار روی زیرساخت پشتیبانیِ برنامه وب تحت تست را ایجاد می‌کند.

قدرت استفاده از مرورگرهای واقعی برای تمام بار تولیدی شما نیز در Performance Data که توسط LoadNinja بازگردانده می‌شود، قابل رویت است. به طور سنتی، ابزارهای Load Test، زمان Request-Response را در نتایج تست ارائه می‌دهند، که باید به وسیله توسعه دهندگان و تسترهای Performance قابل استفاده باشد. LoadNinja این گام اضافی را هم از بین برده و به طور مستقیم داده‌های عملیاتی را در قالب زمان‌بندی‌های ناوبری(Navigation) مبتنی بر مرورگر فراهم می‌کند، که توسعه‌دهندگان و تسترهای Performance برای کار هر روز از آنها استفاده می‌کنند.

علاوه بر موارد مذکور، LoadNinja دو نوآوری دیگر را در قالب VU Inspector و VU Debugger فراهم کرده است. VU Inspector به شما اجازه می‌دهد تا Degradation(تنزل رتبه) را به تصویر بکشید، چرا که کاربران مجازی در برابر برنامه بار تولید می‌کنند. هنگامی که یک کاربر مجازی با یک مشکل مواجه می‌شود، VU Debugger می‌تواند برای اتصال و ارتباط با مرورگر کاربر مجازی که دچار مشکل شده است به کار آید، تا بدین ترتیب برای جمع آوری اطلاعات تشخیصیِ تکمیلی در مورد مشکل استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LoadNinja، به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *