چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقضاها، پیشبینی‌ها و فرصت‌های بازار Cloud Testing و ASQ Software برای سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷

Cloud Testing
Cloud Testing

با افزایش پیشرفت‌های تکنولوژیکی، نیاز به تست مداوم(Continuous Testing) برای نرم‌افزارها هموراه وجود دارد. در این زمان حالت مرسوم تست بسیار وقت‌گیر بوده و هزینه مرتبط با این نوع راهکارِ تست بالاست. به همین دلیل تقاضا برای راهکاری جهت تست اپلیکیشن روی Cloud و برای Cloud به شکلی که نرم‌افزار به صورت باکیفیت و دارای کارکرد صحیح در کلیه پلتفرم‌ها، موقعیت رقابتی و نوآوری تجاری را به ارمغان آورد، به طور قابل توجهی در حال افزایش است.
فروشندگان نرم‌افزار در سراسر جهان مقدار زیادی از پول خود را در تحقیق و توسعه نرم‌افزار سرمایه‌گذاری کرده‌اند که به این ترتیب می‌تواند زیرساخت IT بیشتری با محوریت نرم‌افزار به مشتریان خود ارائه دهند.
این فروشندگان به دنبال تست اتوماتیک نرم‌افزار(Automated Software Testing-ASQ)، نرم‌افزار به عنوان یک سرویس (Software as a Service-SaaS) و زیرساخت‌های انطباقی هستند که در Cloud پشتیبانی گردد.
Cloud Testing و ASQ Software دسترسی سریع به راهکار برتر و زیرساخت پشتیبانی را برای حفظ تخصیص منبع نرم‌افزارِ مجتمع و توسعه پویا، تسهیل می‌کند. راهکارهای Cloud Testing نیازمند سرمایه‌گذاری کمتری در منابع و زیرساخت به نسبت راهکارهای ASQ هستند.
درخواست نمونه گزارش در:
http://www.futuremarketinsights.com/reports/sample/rep-gb-3088

بازار Cloud Testing و ASQ Software: پیشران‌ها و چالش‌ها
توسعه مداوم(Continuous Development) در Cloud Computing(رایانش ابری) محرک رشد بازار جهانی ASQ Software و Cloud Testing است. Cloud Computing تغییری جدید در مدل IT ایجاد کرده است. Cloud Computing فضای سازمان‌ها را جهت اتخاذ SaaS با یک هزینه بسیار پایین، تسهیل می‌کند. SaaS، سازمان تجاری را برای یک Framework چابکتر مهیا ساخته و بهره‌وری را در همان زمان افزایش می‌دهد. SaaS یک پدیده پیچیده است و نیازمند نظارت مستمر و مداوم می‌باشد. همانطور که سازمان‌ها بیشتر، راهکارهای همراه و اپلیکیشن موبایل را مستقر کرده و از آن استفاده می‌کنند، فروشندگان Cloud Testing و ASQ Software نیز شاهد فرصت بزرگی در بازار هستند.
با این حال نرم‌افزار سازمان‌های تجاری، در حال تغییر هستند و چون مقابله با این پیشرفت‌های نرم‌افزاریِ سریع‌التغییر برای فروشندگان Cloud Testing و ASQ Software بسیار سخت است، این موضوع به بزرگترین چالش فعلیِ بازار ASQ Software و Cloud Testing تبدیل شده است.

بازار Cloud Testing و ASQ Software: بازیکنان کلیدی
تعداد کمی از شرکت‌ها در بازار Cloud Testing و ASQ Software حضور دارند که عبارتند از: Parasoft، SOASTA، Compuware، Hewlett Packard Enterprise، IBM Corporation، Microsoft Corporation، Skytap، Micros Focus، SamrtBear و Cast.
درخواست برای لیست موضوعات:
http://www.futuremarketinsights.com/toc/rep-gb-3088

بررسی اجمالیِ بازار Cloud Testing و ASQ Software
آمریکای شمالی بزرگترین بازار در حوزه Cloud Computing است، و از این رو فرصتی بزرگ برای فروشندگان Cloud Testing و ASQ Software به شمار می‌رود. پایه بسیاری از فروشندگان Cloud Testing و ASQ Software مانند IBM Corporation و Microsoft Corporation نیز در ایالات متحده است.
بازار رایانش ابری(Cloud Computing) در منطقه آسیا-اقیانوسیه به نسبت آمریکا شمالی و اروپا با نسبت آرام‌تری در حال رشد است، چرا که بسیاری از این کشورها در این منطقه هنوز در مورد خدمات رایانش ابری دچار تردید هستند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *