دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبر سرویس‌هایِ ابریِ Conduit Global در راه قضاوت برای جایزه Software Testing اروپا

The-European-Software-Testing-Awards
The-European-Software-Testing-Awards

Conduit Global اعلام کرد که الیور اسمیت(Oliver Smith)، مدیر تضمین کیفی شرکت، برای دومین بار در جایزه Software Testing اروپا(European Software Testing Awards) به عنوان داور انتخاب شده است. این دوره در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد. داوران این رویداد معتبر بر اساس تجربه گسترده خود در زمینه تضمین کیفیت، منصوب خواهند شد. این افراد الزاما باید دارای تجربه طولانی در پست مدیریت ارشد باشند. انتخاب الیور اسمیت بر تعالی Conduit Global در رهبریِ حوزه تضمین کیفیت و تست، تاکید دارد.

الیور اسمیت بیانیه زیر را در راستای انتصاب خود در هیات داوران صادر کرد: “جایزه Software Testing در اروپا، ویترینی پرمنزلت از ارزش فوق العاده تخصص تست را به صنعت و فناوری، افزود. این افتخاری بزرگ است که دگربار در جمع داوران برای این دوره حاضر باشم.”

اکنون در سال چهارم، جایزه Software Testing اروپا، تجلیلیست از موفقیت شرکت‌ها و افراد در زمینه کیفیت. این فستیوال با حضور متخصصان صنعتی از سراسر جهان برگزار شده، و در این میان برخی از بهترین تست‌های نرم‌افزار در این فستیوال ارائه می‌شوند، که به عنوان نمادی از تعالی محسوب می‌شوند. علاوه بر این شایان ذکر است که در طول این دوره، الیور اسمیت یافته‌های اخیر خود را در مورد روند تضمین کیفیت مربوط به صنعت تست نرم‌افزار ارائه خواهد کرد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *