جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت‌های تحلیلگر، IBM را یک رهبر و پیشرو در قابلیت‌های تست نرم‌افزار نامیدند

IBM
IBM

شرکت IBM در تاریخ ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۵ اعلام کرد از سوی شرکت‌های Forrester Research و Gartner (دو کمپانی بسیار مشهور در راستای تحلیل صنایع و دیگر شرکت‌ها) در قالب دو گزارش جداگانه به عنوان یک رهبر در قابلیت‌های تست نرم‌افزار معرفی شده است. The Forrester Wave™: Modern Application Functional Test Automation Tools, Q4 2016، نشان می‌دهد که IBM از رقبایش در تعداد پلتفرم‌هایی که تیم‌ها می‌توانند روی آنها اتوماسیون تست را اجرا نمایند، پیشی گرفته است. Gartner November 2016 Magic Quadrant for Software Test Automation نیز IBM را در بالاترین رده خود یعنی Leaders Quadrant قرار داد. IBM یک پیشروِ صنعتی و مجهز به ابزارهاییست که با استفاده از آنها برای توسعه سریعتر، تست سریعتر، و استقرار نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های Enterprise در محیط‌های Hybrid Cloud وPremises ، به مشتریان خود کمک کند.

برای سازمان‌های امروزی، پیشبرد طراحی و استقرار نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها در بازار، گسترش و استفاده از قابلیت‌های Software Testing(برای امتیازات رقابتی و اجتناب از تنگناهای رنج‌آور در IT که از سیستم‌های تاریخ گذشته Software Testing نتیجه می‌شود)، بسیار حیاتیست. ابزارهای اتومات Software Testing شرکت IBM(مشتمل بر Rational Test Workbench و IBM  Rational Test Virtualization Server)  از قابلیت‌های ضروری در زنجیرۀ ابزارهای DevOps هستند و در اشراف مشتریان به محیط‌های Hybrid Cloud وPremises  کمک می‌کنند. به علاوه این موضوع به کاهش ریسکِ استقرارِ اپلیکیشن‌های با کیفیت پایین در محیط عملیاتی، کمک شایانی می‌کند.

با استفاده از Integrating تستِ اتوماتِ نرم‌افزار با توسعه اپلیکیشن در سطوح API، User Interface، و نیز کل سیستم، مشتری‌ها و End-Userها همگام با افزایش زمان Cycle در اپلیکیشن‌های جدید و به روز، قادر به انجام بهتر کار خود خواهند بود. علاوه بر این، قابلیت‌های تست اتومات نرم‌افزار به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن این اجازه را می‌دهد تا قبل از رسیدن اپلیکیشن به فاز عملیاتی، در مورد این موضوع که چه چیزی کار می‌کند یا کار نمی‌کند، به سرعت بازخوردها را با همکاران خود به اشتراک گذارند. این امکان در دراز مدت می‌تواند به صرفه‌جویی در هزینه‌ها منجر شده و به شما اجازه می‌دهد تا روی توسعۀ نوآورانه‌ترِ محصولات، اپلیکیشن‌ها، یا سرویس‌ها متمرکز شده، و آنها را سریعتر به بازار برسانید.

مِری ویک(Marie Wieck) مدیر کلِ IBM Hybrid Cloud می‌گوید: “تمام مشتریانی که من با آنها صحبت کرده‌ام به دنبال سرعت در نوآوری و کیفیت هستند. بهبود بهره‌وریِ توسعه‌دهنده، یک فاکتور روشن در حصول این هدف است. ترکیب یک رویکرد DevOps با تست مداوم(Continus Testing) یک ROI شفاف را ارائه می‌دهد. ما در حال ارائه جامع‌ترین ابزارهای تست نرم‌افزار در صنعت برای کمک به موضوع سرعت و کیفیت هستیم”. وی می‌افزاید: “ما خوشحالیم که Gartner و Forrester رهبری IBM را در حوزه Software Testing به رسمیت شناخته‌اند. این اثبات می‌کند که مشتریان ما چگونه ROI خود را با سرمایه‌گذاری در قابلیت‌های IBM خواهند دید.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد IBM Cloud DevOps Testing به این آدرس مراجعه کنید.

در مورد IBM Cloud نیز به اینجا سر بزنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *