یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت Accenture با نرم‌افزار اتوماسیون SynOps قادر است ۴۰٫۰۰۰ نقش داخلی در شرکت خود را اتوماتیک نماید

Accenture
Accenture

اَبَر شرکت ایرلندیِ Accenture که بزرگترین شرکت مشاوره‌‌ای جهان با ۴۶۹٫۰۰۰ پرسنل در سرتاسر دنیا می‌باشد و خدمات تست نرم‌افزار خود را با نام Accenture Intelligent Testing Services ارائه می‌دهد، شروع به فروش یک نرم‌افزار اتوماسیون(منظور ابزارهای Test Automation نیست) به نام SynOps کرده است که صرفا در همین شرکت به حذف ۴۰،۰۰۰ نقش داخلی منجر خواهد شد.

بلومبرگ طی یک گزارش اظهار کرده است که Accenture در حال حاضر SnyOps را به صورت داخلی استفاده می‌نماید و می‌تواند با استفاده از آن فرآیندهایی در زمینه مالی، حسابداری، بازاریابی و سایر حوزه‌های کسب و کاری را اتوماتیک‌سازی می‌کند.

دِبی پُلیشُک(Debbie Polishook)، مدیر عامل گروه Accenture، به بلومبرگ گفت: “Accenture در حال تلاش برای از بین بردن انسان نیست. اما ترجیح می‌دهد نیروی انسانی کارهایی را انجام دهد که ماشین قادر به انجام آن نیست.”

نرم‌افزار اتوماسیون SynOps، یک اتوماسیون رباتیک فرآیندی را مستقر می‌سازد تا بدین ترتیب وظایف تکراری با دقت بالا به صورت خودکار صورت گیرد و از طرف دیگر نیروی انسانی قادر باشد زمان خود را برای تحلیل استراتژیک و سایر اموراتی که برای یک سازمان ارزشمند است اختصاص دهد.

نیراو سَمپات(Nirav Sampat) مدیر فنی بهره‌برداری در گروه Accenture می‌گوید: “بزرگترین ارزش SynOps ایجاد هوش مصنوعی و ترکیبی از فناوری‌های نوظهور مبتنی بر تخصص انسانی برای ارائه بینش بهتر است که منجر به تصمیمگیری‌های آگاهانه‌تر و نتایج قویتری می‌شود که تا پیش از این غیرقابل تصور بود”.

طبق گزارش بلومبرگ، حدود ۱۰۰ تن از مشتریان Accenture این راهکار را مستقر کرده‌اند. از این میان ۲۰ مشتری در حال تست محصول مالی آن هستند و ۵ مشتری نیز از ابزار SynOps برای اتوماتیک‌سازیِ بازاریابی استفاده می‌کنند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *