جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب The Way of the Web Tester: A Beginner’s Guide to Automating Tests

The Way of the Web Tester-A Beginner's Guide to Automating Tests
The Way of the Web Tester-A Beginner’s Guide to Automating Tests

این کتاب برای تمام کسانی نوشته شده است که باید سیستم‌های وب را تست کنند. به عنوان یک تستر، شما ممکن است و یا باید تست‌های خود را به صورت خودکار انجام دهید. به عنوان یک توسعه دهنده، شما ممکن است بخواهید راهکارهای قویتری را بسازید. و به عنوان یک تیم، شما یک فرهنگ لغت و یک وسیله  برای هماهنگ‌سازی این موضوع که چگونه تست‌های اتوماتیک خود را برای وب نوشته و سازماندهی کنید، به دست می‌آورید. برای حصول این اهداف باید از هرم تست پیروی کرده و مهارت‌های خود را در تست UI، تست Integration، و تست Unit افزایش دهید. مهارت‌های جدید شما به شما کمک خواهد کرد تا کارهای مهمتر دیگری را انجام دهید، در حالی که اجازه می‌دهید کامپیوتر کاری را که واقعا خوب انجام می‌دهد(یعنی انجام کارهای تکراری به تعداد زیاد) به عهده بگیرد.

این کتاب به شما نشان می‌دهد چگونه سه کار را انجام دهید:

  • نحوه نوشتن تست‌های خودکار خوب برای وب.
  • نحوه انتخاب Test Caseهای مناسب.
  • نحوه توضیح، هماهنگی و به اشتراک گذاری تلاش‌هایتان با دیگران.

اگر شما یک تستر نرم‌افزار سنتی هستید که قبلا هرگز تست خودکار ننوشته‌اید، این کتاب یک مجموعه کامل برای شروع است. در این کتاب ما به همراه هم روی مسیری پیش می‌رویم که در آن تمام چیزهایی که برای شروع نوشتن تست‌های شما لازم است، موجود است.

اگر شما یک توسعه‌دهنده هستید، اما در مورد تست فکر نکرده‌اید، این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه سریع و بدون شکستن و زیر پا گذاشتن چیزی به سرعت حرکت کنید.

اگر شما یک رهبر تیم هستید این کتاب به شما کمک می‌کند که شکاف تست بین توسعه‌دهندگان و تسترهای خود را از بین ببرید. این مهم با ارائه یک مدل به تیم شما برای بحث در مورد تست خودکار و مهمتر از آن، چگونگی هماهنگ‌سازی تلاش‌های آنها حاصل می‌شود.

این کتاب با تصاویر کارتونی، گرافیکی، بهترین شیوه‌ها(Best Practice)، داستان‌های جنگی(War Story)، حجم زیادی طنز و تمرین‌های مفید همراه شده است که به شما کمک می‌کند، کارهای درست را انجام دهید.

آموزش

همچنین ببینید

Bad Test Environment

محیط تست فقیر

  Bad Test Environment آقا جون شتر سواری دولا دولا نمی‌شه. اگر می‌خواید تیم تست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *