جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خالق TestComplete این بار با اتوماسیون تست به صورت End-To-End با متد BDD

SmartBear
SmartBear

SmartBear اعلام کرد TestComplete 14.0 با پشتیبانی بومی از BDD(توسعه رفتار محور یا Behavior Driven Development)، بدون در نظر گرفتن تخصص فنی، اتوماسیون تست را برای همه کاربران آسانتر و سریعتر خواهد کرد.

سامِرویل(Somerville) ماسچوست(Mass) آمریکا به تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ مصادف با ۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ هجری شمسی، کمپانی SmartBear به عنوان خالق دو محصول پرطرفدار TestComplete و SoapUI که یکی از بزرگترین کمپانی‌های نوآور در ابزارهای تاثیرگذاری در صنعت تست نرم‌افزار است، اعلام کرد TestComplete 14.0، که دارای پشتیبانی بومی از BDD می‌باشد، می‌تواند شکاف بین کاربران فنی و غیرفنی را در موضوع تست پر کند. این نسخه همچنین شامل یک Integration کامل با HipTest(دیگر محصول SmartBear) است که تنها Collaborative Platform بومی در زمینه BDD برای تعریف Test Caseها و تولید مستندات زنده است.

با HipTest و TestComplete، شرکت SmartBear نوآوری در زمینه BDD Test Automation را رهبری کرده، و ارتباطات میان ذینفعان را بهبود می‌بخشد، و علاوه بر تمام اینها سازمان را قادر می‌سازد تا تحویل نرم‌افزار را با سرعت و کیفیت بالاتری انجام دهند.

در حال حاضر سازمان‌ها در حال حرکت به سمت BDD هستند تا بدین ترتیب همکاری تیم‌ها را در سراسر مسیر تحویل تنظیم و تسریع نمایند. این آورده به تیم‌های Business، Development و QA اجازه می‌دهد در حالیکه Featureهای جدید را Build کرده و تست می‌کنند، با یک زبان جهانی صحبت کنند. قبلا، سناریوهای تستی که در Gherkin نوشته می‌شد، باید در اسکریپت‌های کد یا تست برای استفاده در TestComplete تولید شده، اجرا شده و نگهداری می‌شدند، که این موضوع باعث می‌شد تا حجم کوچکی از تیم توسعه بتواند چنین کاری را انجام دهد، اما در حال حاضر، می‌توان کارهای مذبور را به سادگی انجام داد.

در صورت  تمایل به کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *