پنج شنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Blockchain Framework برنده RisingStar Award شد

Sanne Visser – 2018 RisingSTAR Award winner
Sanne Visser – ۲۰۱۸ RisingSTAR Award winner

جایزه RisingSTAR، بوسیله کنفرانس EuroSTAR پشتیبانی می‌شود. جیمز لیندسای(James Lyndsay) و بارت کناوک(Bart Knaack) این جایزه را به منظور تحریک فعالان IT جهت نوآوری و تشویق ایده‌های جدید در صنعت تست نرم‌افزار ایجاد کردند. RisingSTAR بسیاری از ذهن‌های تاثیرگذار در تست نرم‌افزار را به عنوان یک گروه حمایت می‌کند تا به توسعه ایده‌های برنده در این صنعت کمک کند، تا به این طریق مزایای کلی این طرح‌ها در دنیا آزاد شود.

در این دوره شش فینالیست از پنج کشور به مرحله آخر رسیدند که عبارت بودند از: بیجو آبراهام(Biju Abraham) از هند، برندن کانلی(Brendan Connolly) از ایالات متحده آمریکا، رامی(Rami) از فلسطین، روم ایوولف(Roman) از روسیه، اریک جیمینک(Eric Jimmink) و سانا ویسر(Sanne Visser) از هلند. در این میان پس از رای‌گیری از هیات ۲۳ نفره حامیانِ RisinStar، سانا ویسر از هلند به عنوان برنده جایزه RisingSTAR 2018 اعلام شد.

سانا ویسر در ابتدای آغاز به کار خود در حوزه تست نرم‌افزار با قرار گرفتن در یک محیط مشاوره‌ای در معرض بسیاری از تکنیک‌ها و صنایع قرار گرفت. وی در اوج شایستگی موفق شد مدرک Scrum Mater خود را ۶ سال پیش، پس از پیوستن به راه‌آهن هلند(Dutch Rail) دریافت نماید. چنین شرکت بزرگی، وی را قادر ساخت تا در طیف وسیعی از پروژه‌ها درگیر شود که همین موضوع او را به سمت BlockChain هدایت نمود. با توجه به علایق اولیه او در حوزه Cryptocurrency، وی متوجه شد بسیاری از تسترها عناصر Blockchain سیستم خود را اعتبارسنجی(Validating) نمی‌کنند، و به همین دلیل روی چگونگی تست Blockchain متمرکز شد.

خانم ویسر می‌گوید: “هدف اصلی من این است که افراد بدون دانش در زمینه IT یا Blockchain را برای درک اصول اولیه توانمند کنم، آنچنانکه آنها بتوانند قبل از در نظر گرفته راهکار بلاک چین سوالات درستی را بپرسند. بیشترین پوششی که رسانه‌ها روی بلاک چین می‌دهند حول محور Cryptotrading، کلاهبرداری و نرخ تبادل بیتکوین است. این موضوع باعث شده فناوری بلاک چین پنهان بماند و ریسک این تصور نادرست را ایجاد کند که یک راهکار بلاک چین آسیب‌پذیر است، که خود موجب نگرانی جامعه می‌شود.”

در ادامه باید گفت، سانا ویسر قصد دارد، یک چارچوب تست برای اپلیکیشن‌های مبتنی بر بلاک چین توسعه داده و علاوه بر این گروه تست بلاک چین را برای به اشتراک گذاری دانش مربوطه، تشکیل دهد. برنده RisingSTAR برای انجام فعالیت‌های خود توسط هیات حامیان پشتیبانی خواهد شد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *