سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

CrowdSprint سرویس‌های تست مبتنی بر Crowd خود را برای زیر ۱۰۰۰ دلار، راه‌اندازی کرد

CrowdSource Testing
CrowdSource Testing

ملبورن، ۸ مارچ ۲۰۱۷ مصادف با ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۵، CrowdSprint، به عنوان یک شرکتی فعال در زمینه CrowdSource Testing، اعلام کرد که کلیه نوآوران در سرتاسر جهان که تمایل به تحویل بهترین اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها دارند، اکنون می‌توانند یک بسته آنلاین تست، که شروع آن با قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار است، کار را آغاز نمایند. این پلتفرم جدید برای Crowd Testing قدرت Crowd را برای تست نرم‌افزار به ارمغان می‌آورد، و آنرا برای هر سایز از Business دسترس‌پذیر و مقرون به صرفه نموده، و ایضا در هر نقطه از جهان امکان بهره‌برداری از آن را ممکن می‌سازد.
جِیمی دافیلد(Jamie Duffield) مدیرعامل CrowdSprint می‌گوید: “افرادیکه که اپلیکیشن و وبسایت را در سطح جهانی ایجاد می‌کنند، نیازمند این هستند که آنها را با سرعت و با حداقل هزینه تست نمایند. ما این کار را در راستای یافتن باگ‌ها و نواقص از طریق Crowd، برای انجام تست Functionality، کاربرد پذیری(Usability) و امنیت(Security) ساده کرده‌ایم. چه اپلیکیشن‌های خود را بسازید، و نیازمند یک بررسی QA روی مشتریان اپلیکیشن/وبسایت باشید، چه به صورت داخلی و قبل از لانچ محصول، منابع و زمان را برای تست اجرایی کنید، و چه اینکه بخواهید به سادگی برای شناسایی مشکلات، تست را اجرا کنید(به شکلی که آنها را بهبود دهید)، می‌توانید از هم اکنون یک بسته آنلاین مناسب برای تست را خریداری کرده و اجازه دهید CrowdSprint باقی کارها را انجام دهد.”
وی ادامه می‌دهد: “برنامه‌ها و وبسایت‌های دارای ایراد می‌توانند حدفاصل میان موفقیت و شکست برای یک Business باشند، اما اغلب، مردم بر این باورند که می‌توان “تست” را توسط کارکنان، دوستان و خانواده با موفقیت به انجام رساند. در حالیکه اینجا محلی عالی برای آغاز است، تجربه به ما نشان می‌دهد که، با یک بسته در سطح Starter، می‌توانید انتظار عملکرد کشف حداکثر۴۰ نقص معتبر را از آن داشته باشید. لانچ کردن یک اپلیکیشن با ۴۰ نقص می‌تواند برای هر Businessای فاجعه‌آفرین باشد.
با استفاده از تست روی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های واقعی با کاربران واقعی، Business قادر است به شکل فوق‌العاده‌ای نرخ تشخیص نقص را بهبود داده، هزینه‌های تست را بین ۵۰ تا ۷۰ درصد کاهش داده، زمان رسیدن به بازار را تسریع کرده، و باعث شود بتوانید به صورت بی‌وقفه محصولات جدید دیجیتال را راه‌اندازی کنید.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *