یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Froglogic در Gartner’s 2018 Hype Cycle For Mobile Apps And Multiexperience Development For Mobile App Testing And DevOps Tools به عنوان فروشنده برتر به رسمیت شناخته شد

Froglogic
Froglogic

به منظور کمک به توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در راستای اهدافشان در چرخه‌های کوتاهتر Release و Continuous Delivery، باید نرم‌افزار را روی طیف وسیعی از دستگاه‌ها که مستلزم سطح بالایی از اتوماسیون است، تست نمود. گارتنر(Gartner) اخیرا دو گزارش در ماه آگوست ۲۰۱۸، با عناوین “Hype Cycle for Application Development and Delivery, 2018” و “Hype Cycle for Mobile Apps and Multiexperience Development, 2018” منتشر کرده است.

شرکت فراگ لاجیک(Froglogic) در این میان به عنوان فروشنده نمونه ابزارهای تست Mobile App معرفی شده است. همانطور که گارتنر در این گزارش می گوید: “ابزارهای تست Mobile Application به ویژه برای سازمان‌هایی که برنامه‌های تلفن همراه را توسعه می‌دهند و در آنها خطاهای مالی جدی، علامت تجاری یا مفاهیم مقرراتیِ حاکمیتی(Regulatory) وجود دارد(مانند بانکداری، خدمات پرداخت و مراقبت‌های بهداشتی)، بسیار ارزشمند است. علاوه بر این ابزارهای تست Mobile Application برای سازمان‌هایی که به واسطه بهبود بهره‌وری تست برای به روزرسانی سریعتر Mobile Appها، به دنبال دستیابی به چابکی بیشتری هستند، اهمیت دارد.”

فراگ لاجیک فروشنده پیشرو در ابزارهای GUI Test Automation با ابزاری به نام Squish GUI Tester و همچنین فروشنده ابزار Code Coverage به نام Squish Coco است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با squish@froglogic.com تماس بگیرید.

درباره فراگ لاجیک

Froglogic GmbH یک شرکت نرم‌افزاری و مستقر در هامبورگ آلمان به همراه دفاتر دیگر در ایالات متحده آمریکا و لهستان با بیش از ۳۰۰۰ مشتری در سرتاسر دنیاست. فراگ لاجیک به خاطر Automated Testing Suite خود به نام Squish یک شرکت خوشنام است که گل سرسبد آنها Squish GUI Tester است که یک ابزار تست خودکار برای برنامه‌های کاربردی GUI مبتنی بر Qt، Java AWT/Swing، SWT/RCP و JavaFX، macOS GUIsT، Windows MFC، .NET، WPF، iOS Cocoa Touch، Android و HTML5-based web applicationها روی انواع مرورگر وب، است. بعلاوه فراگ لاجیک یک ابزار Code Analysis حرفه‌ای و Cross-Platform روی C، C++، C#، QML و Tcl به نام  Coco Code Coverage ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به اینجا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *