جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

Gartner Magic Quadrant شرکت Tricentis را در زمینه اتوماسیون تست نرم‌افزار Leader سال ۲۰۱۶ لقب داد

Tricentis Company
Tricentis Company

چهارم ژانویه ۲۰۱۷،لُس آلتُس کارلیفرنیا Los Altos-CA/Tricentis، یک شرکت Continuous Testing، اعلام کرد که آنها برای دومین سال متوالی لقب Leader را در گزارش Gartner’s 2016 Magic Quadrant for Software Test Automation به دست آوردند.

می‌توانید به گزارش پژوهشیِ Gartner’s 2016 Magic Quadrant for Software Test Automation از اینجا دسترسی پیدا کنید.

گاتنر در گزارش ۲۰۱۶ Magic Quadrant for Software Test Automation چنین اظهار کرد: “رشدِ DevOps باعث ایجاد یک درخواست بزرگ برای تکنولوژی‌های اتوماسیون شده است، که ما انتظار داریم حداقل تا ۵ سال آینده ادامه یابد، چون در حال حاضر بسیاری از سازمان‌ها نرخ اتوماسیون بسیار پایینی دارند. عملکردهای CD- Continuous Development به یک روالِ کاملِ اتومات برای تحویل تکیه می‌کند، که Automated Functional Testing را در خود می‌گنجاند(و همچنین تست‌های Performance، Security، و کیفیت کُد).”

سَندیپ جُری- Sandeep Johriمدیرعامل Tricentis می‌گوید: “[حفظ و افزایش] کیفیت نرم‌افزار در حال حاضر یک ماموریت بسیار مهم است چرا که اکنون نارسایی نرم‌افزار برابر با نارسایی در Business است”. او می‌افزاید: “به رسمیت شناختن Tricentis از سوی گارتنر به عنوان رهبر و Leder در زمینه اتوماسیون تست نرم‌افزار موَید این موضوع است که Tricentis یک راهکار تست نرم‌افزار برای نسل آینده و برای فعال کردن Continuous Testing است، چرا که سازمان‌ها به سمت DevOps می‌روند. ما در یک دوره جدید برای تست نرم‌افزار و گذار از تست دستی به Continuous Testing هستیم، که برای دگرگونی‌های دیجیتال در تمام صنایع بزرگ، از جمله سرویس‌های مالی، بیمه، خرده‌فروشی(Retail)، بهداشت و درمان، رسانه و سرگرمی، الزامیست.

ما معتقدیم که این اعلام از سوی گارتنر ترکیب عالی Model-Based Test Automatio، Integrated Test Data Management، Risk-Based Test Case Design، و Analytics را در Tricentis تائید می‌کند. به دلیل تکمیل شدن ارائه Tricentis Tosca و ادامه اجرای قوی و جهانیِ آن،  ما برای ارائه Enterpriseهای جهانی با مشخصات ذیل شناخته شده‌ایم:

  • یک سوییت تست کامل که برای Business Analystها، تسترهای دستی، و متخصصان QA ایده‌آل است
  • قابلیت‌های فوق‌العاده تست برای تکنولوژی‌های UI، سرویس‌های وب و موبایل، و همچنین پشتیبانی برای Packaged Applicationها
  • روابط محکم با تکنولوژی، آموزش، و شرکای سرویس”.

Tricentis یک شرکت به سرعت در حال رشد و Enterprise است و Tricentis Tosca راهکار نسل بعدی برای حل چالش‌های اتوماسیون تست است که دیگر فروشندگان قادر به انجام آن نیستند. زمانیکه Tricentis با دیگر Test Suiteها مقایسه می‌شود، مشتری‌ها تجربۀ افزایش بیش از ۹۰% در نرخ اتوماسیون تست و زمان اجرای بسیار سریعتر را داشته‌اند. رویکرد اتوماسیون تست Model-Based و منحصر به فرد Tricentis Tosca به منظور تست، تست دستی را به تست‌های اتومات تکرارپذیر و قابل‌مدیریت تبدیل می‌کند، و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پوشش به ریسک‌های Business در حالت بیشینه قرار دارد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *