شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

Perfecto راهکار تست اتوماتیک بدون نیاز به کدنویسی(Codeless Automation Testing Solution) را راه‌اندازی می‌کند

Perfecto
Perfecto

راهکار Cloud Based، قدرت یادگیری ماشین را افسار می‌زند، تا بدین ترتیب تیم‌ها با تمام سطوح مهارتی با قیلیت‌های تست بدون کد تجهیز شوند.

بوستون(Boston) مورخ ۱۱ مارچ ۲۰۱۹ مصادف با دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، شرکت نرم‌افزاری Perforce به عنوان یکی از رهبران بازار در زمینه راهکارهای تست خودکار اپلیکیشن‌های موبایل و وب به صورت Cloud Based، اعلام کرد که این شرکت Perfecto Codeless را به زودی منتشر خواهد کرد. این راهکار یک راهکار بی‌نظیر برای تست بدون کدنویسی و مبتنی بر هوش مصنوعیست، که به تیم‌ها اجازه می‌دهد فرآیند نوشتن Test Scriptها را فارق از سطح مهارت، به صورت اتوماتیک انجام دهند. این ابزار که با قابلیت‌های یادگیری ماشین تجهیز شده است،  تغییرات در اسکریپت تست را به شکلی افسانه‌ای اِعمال کرده و بدین ترتیب اسکریپت‌ها خواهند توانست به طور مداوم اجرا شوند و بدون وقفه عمل نمایند.

بخشی از پلتفرم اتوماسیون هوشمند و بزرگ Perfecto، راهکار را به صورت یکپارچه با آزمایشگاه تست Cloud-Based شرکت Perfecto و امکانات گزارشی و تحلیلی(Analytics) متصل شده و بر این اساس، نیاز به تیم‌ها و افراد برای استفاده از راهکارهای مختلف برای موفقیت در اتوماسیون و تست مداوم(Continuous Testing) را از بین برده است.

فرآیند بسیار سنگین ایجاد و نگهداشت اسکریپت‌ها مانع از حرکت سریع تیم‌ها به صورت خودکار می‌شود. تیم‌های تست اغلب مهارت‌های لازم برای نوشتن اسکریپت ویژه اتوماسیون تست را ندارند. در حالی که تیم‌های توسعه مهارت های برنامه‌نویسی مورد نیاز برای نوشتن اسکریپت‌های Selenium یا Appium را دارند، اما وقت خود را برای توسعه محصول و نوآوری بهتر صرف می‌کنند، علاوه بر این غالبا فاقد دانش تست سیستم هستند. در اینجا Perfecto Codeless تیم‌ها را با ابزارهایی که نیاز به تولید سریع اسکریپت‌های تست باکیفیت دارند و علاوه بر آن با قبلیت نگهداشت موثر، تجهیز می‌کند. صرف نظر از اینکه آنها فقط در فرایند برنامه نویسی خود شروع می شوند یا مجموعه ای از اسکریپت های قوی دارند.

برای تیم هایی که می‌خواهند سریعتر در اتوماسیون پیش روند، Perfecto Codeless مزایای زیر را ارائه می‌دهد:

  • قابلیت‌های هوشمند برای نگهداشت اسکریپت‌ها: توانایی‌های یادگیری ماشین مشکلات نگهداشت Object در کد را مشخص می‌کند. اگر کد نیاز به حذف، نقل مکان یا تغییر داشته باشد، این موضوع بدون تاخیر در فرآیند به شکلی باورنکردنی در Test Script نیز رخ می‌دهد.
  • یک راهکار All in One: به عنوان یکی از سه کامپوننت پلتفرم Smart Automation در Perfecto، تمام اجزای فرایند تست متصل هستند، یعنی از ایجاد تا اجرا و Analytic.
  • اتوماسیون بدون کدنویسی در Cloud: بر خلاف دیگر راهکارهای موجود، Perfecto اتوماسیون تست بدون نیاز به کدنویسی را در Cloud ارائه می‌دهد، که به تیم اجازه می‌دهد تا سرعت و انتظاراتی که با اتوماسیون تست همراه است را مدیریت کنند. همچنین Flexibility ،Performance و Scalability مورد نیاز برای اطمینان از کیفیت در سراسر SDLC را نیز فراهم می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Perfecto Codeless به این آدرس مراجعه نمایید.

Perfecto Codeless در آوریل ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *