پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب Quality Code: Software Testing Principles, Practices, and Patterns

Quality Code Software Testing Principles-Practices and Patterns
Quality Code Software Testing Principles-Practices and Patterns

شیوه‌های توسعه تست محور(Test-Driven)، تست اول(Test First) و تست زودهنگام(Test-Early)، به هزاران سازمان توسعه‌دهنده نرم‌افزار کمک می‌کنند تا خود را بهبود دهند. در حال حاضر، در کتاب Quality Code: Software Testing Principles, Practices, and Patterns، استفان ونس(Stephen Vance) روی تمام چیزهایی که در رابطه با توسعه تست محور یاد گرفته، متمرکز شده است و به شما کمک می‌کند تا سطوح بی‌نظیر کیفیت برای دفعه اول(First-Time Quality) را به دست آورید. این کتابچه راهنما با استفاده از نمونه کدهای واقعی، معرفیِ الگوها، اصول و بیش از دو جین روش دقیق برای تست هر سیستم نرم‌افزاری به طور کامل، موثر و بدون دردسر را انجام می‌دهد. ونس یک چارچوب مفهومی برای کمک به تمرکز روی تلاش‌های شما معرفی کرده و توصیه‌هایی برای بهبود تست‌پذیری در چرخه حیات نرم افزار ارائه می‌دهد. علاوه بر این برای ساده‌سازی تست کردن طیف کاملی از ساختار کد نیز دستورالعمل‌های راهنما ارائه داده است.

شما با این کتاب از شایع‌ترین سناریوها تا پیچیده‌ترین آنها و همچنین چگونگی انتخاب بهترین تکنیک‌های تست برای هر وضعیت را یاد خواهید گرفت. دو  Case Study نیز برای حرکت با شما طراحی شده است که این کار را از طریق تست یک برنامه جدید جاوا و یک پلاگین JavaScript jQuery میراثی(Legacy) تست نشده انجام می‌دهند. این که آیا شما در حال توسعه کد جدید برای یک شروع جدید هستید و یا در حال نگهداشت یک سیستم قدیمی درهم برهم، این کتاب به عنوان یک راهنما به شما در راستای آنچه بدان نیاز دارید کمک خواهد کرد.

  • ساده‌سازی Unit Testing برای تمام کد شما، و بهبود بخشیدن به System Testing و Integration Testing
  • ترسیم اهداف و پیاده‌سازی برای ترویج تست‌های قابل اعتمادتر و مقیاس‌پذیرتر
  • غلبه بر ابهام و سوء تفاهم در مورد مکانیزم نوشتن تست
  • تست “عوارض جانبی”، ویژگی‌های رفتاری(Behavioral Characteristics) و محدودیت‌های متنی(Contextual Constraints)
  • درک مفاهیم ظریف میان طراحی و تست‌پذیری
  • کشف اصول اصلی که تصمیمات کلیدی تست شما را هدایت می‌کند
  • کاوش روی Testing getter/setter، String Handling، Encapsulation، Override Variations، Visibility، Singelton Patterns، Error Conditions، و مواردی از این دست
  • تولید و تست Race Conditionهای پیچیده به صورت قطعی
آموزش

همچنین ببینید

Bad Test Environment

محیط تست فقیر

  Bad Test Environment آقا جون شتر سواری دولا دولا نمی‌شه. اگر می‌خواید تیم تست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *