دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

Quantyzd، محصول Sofy را به عنوان یک AI-هوش مصنوعی یا Artificial Intelligence جدید و نیرو گرفته از سرویس BOT، برای تست اپ‌های iOS و Android معرفی نمود

Quantyzd
Quantyzd

بلویو(Bellevue) واشنگتن/۱۷ ژانویه مصادف با ۲۸ دی ماه ۱۳۹۵- Quantyzd، یکی از پیشروان در نرم‌افزار اتوماسیون تست، که بوسیله مدیران کهنه‌کار مایکروسافت(Microsoft)تاسیس شد، از راه‌اندازی Sofy.ai، به عنوان یک AI جدید(نیرو گزفته از Automated Testing BOT) خبر داد. این راهکار قادر به تست اپلیکیشن‌های Android و iOS بدون هر گونه Test Automation Scriptای می‌باشد. Sofy یک BOT Testing از نوع یادگیرنده است که بواسطه الگوریتم‌های پیشرفته‌(توسعه یافته در سال گذشته) Quantyzd نیرو گرفته است، و این در حالیست که سرویس‌های تست برای ده‌ها مشتری از جمله مایکروسافت(Microsoft Office و Microsoft Azure) و خطوط هوایی ترکیه را نیز فراهم کرده است. Sofy در ۶ ماه گذشته نسخه Privete Beta را ارائه کرده و اکنون به صورت Public Preview در دسترس است.

سید حمید(Syed Hamid) مدیرعامل Quantyzd می‌گوید: “همانطور که هر Mobile App Developerای می‌داند، هر تغییری در اپلیکیشن باید روی چند دستگاه و پلتفرم مختلف تست شود. برای هر تغییر کوچکی، توسعه‌دهندگان باید اسکریپت‌های اتوماسیون تست را به روز نمایند، که منجر به تاخیر در ارسال اپلیکیشن‌های موبایل به بازار و ایضا استفاده ناکارآمد از زمان توسعه‌دهندگان می‌شود. با ظهور موضوعی به نام Machine Learning(یادگیری ماشین)، فرصت فوق‌العاده‌ای برای استفاده از ربات‌ها با محوریت هوش مصنوعی پیشرفته بوجود آمد، تا بدین ترتیب برای تحویل سریع اپلیکیشن‌های باکیفیت به توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایل کمک شود”.

Sofy اپلیکیشن‌ها را بر مبنای تعدادی از پارامترها مشتمل بر Performance، Reliability، Functionality، و UX تست می‌کند. مشتریان Sofy علاوه بر کوتاه کردن چرخه تست خود، چگونگیِ مدیریت روی فرآیند توسعه اپلیکیشن‌هایشان را نیز دگرگون کرده‌اند، که در نتیجه:

  • تجربه مشتری بهبود یافته
  • زمان رسیدن به بازار سریعتر شده
  • هزینه توسعه اپلیکیشن کاهش یافته

محسن معینی(Mohsen Moini) مدیر مهندسی در تیم Microsoft Office می‌گوید: “داشتن Sofy به عنوان بخشی از تیممان به بهبود کیفیت پروژه ما کمک کرد. Sofy نه تنها بینشی عمیق روی مسائل ناشناخته گذشته به ما ارائه کرد، بلکه برای مسائل برجسته‌ای که هنوز در طول چرخه مهندسی حل و فصل نشده‌اند، نقش یک قهرمان را بازی می‌کند.”

توسعه‌دهندگان می‌تواند بدون پرداخت شارژ به مدت ۳۰ روز از Sofy استفاده نمایند. برای اینکار، ابتدا از اینجا برای دریافت اکانت Sofy اقدام به Sign-Up نمایید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *