سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

Radware موفق به کسب Excellence In Information Testing Award از سوی ICSA Labs شد

Excellence In Information Testing Award For Radware
Excellence In Information Testing Award For Radware

Radware که در بورس NASDAQ با عنوان RDWR شناخته می‌شود، به عنوان یکی از پیشروان و ارائه دهندگان راهکارهای تحویل اپلیکیشن و نیز امنیت سایبری، در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۷ مصادف با سوم اسفندماه ۱۳۹۵ اعلام کرد که به خاطر خاتمه موفقیت آمیز پنجمین سال کاری به صورت مستمر،عنوان Excellence in Information Security Testing-EIST یا “برتر در تست امنیت اطلاعات” را برای سال ۲۰۱۷ از سوی ICSA Labs به دست آورده است.

جورج جاپاک(George Japak)، مدیر عامل ICSA Labs می‌گوید: “دستیابی و حفظ گواهینامه امنیت اطلاعات از سوی ICSA Labs نیازمند یک تعهد کامل است”. وی می‌افزاید: “عنوان ICSA Labs EIST تعهد Radware را برای فرآیند بهبود کیفیت مستمر، و نیز همکاری ایشان برای یک محیط امن‌تر در صنعت را به رسمیت می‌شناسد.”

EIST Award مشتریانی را که محصولات خود را به صورت مداوم تست کرده و گواهینامه امنیت اطلاعات‌شان توسط ICSA Labs منتشر شده است را به رسمیت می‌شناسد. مشتریان ICSA Labs از همکاری نزدیک با تحلیلگران فنی، اِعمال نفوذ روی معیارهای توسعه محصول، دسترسی به پژوهش، و شرکت در کنسرسیوم بهره‌مند می‌شوند. تمام این موارد با هدف کمک به محصولات بهبود یافته‌ایست که مشتریان و اکوسیستم‌های امنیتی را بهره‌مند می‌کند.

کارل هاربرگر(Carl Herberger) به عنوان معاونت راهکارهای امنیتی در Radware می‌گوید: “تهدیدات سایبری روز به روز یه صورت متنوع‌تر و قدرتمندتر رشد می‌کنند. ما به سازمان‌ها، توان دفاعی‌ای که به واسطه آن باید از خود و مشتریانشان در مقابل حملات بسیار مهلک امروزی دفاع کنند، را ارائه می‌دهیم. پنج سال است که تستِ دقیق ICSA Labs، قدرت راهکارهای Radware در دستیابی به این هدف را مورد تائید قرار داده است.”

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *