پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب Software Testing as a Service

Software Testing as a Service
Software Testing as a Service

در محیط کسب و کار وحشتناک امروز که مشتریان تقاضای نرم افزارهای بدون نقص را با حداقل هزینه دارند، این تست است که فرصتی را برای شرکت‌های نرم‌افزاری برای جدا شدن از فضای رقابتی فراهم می‌کند. ارائه یک دیدگاه تازه در این موضوع که به طور فزاینده‌ای مهم شده است باعث شده که، کتاب Software Testing as a Service، به زبان ساده نحوه استفاده از تست نرم‌افزار برای بهبود بهره‌وری، کاهش زمان رسیدن محصول به بازار و کاهش خطاهای هزینه‌بر را توضیح دهد.

این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه عملکردهای نرمال تولید را می‌توان برای دستیابی به کیفیت پایدار در تمام پروژه‌های نرم افزاری به منظور تدوین سرویس تست نرم‌افزار اعمال نمود. این منبع به روز، به بررسی ابزارها، تکنیک‌ها و شیوه‌های مختلف تست نرم‌افزار پرداخته و راهنمای مختصری درباره نحوه برآورد هزینه‌ها، تخصیص منابع و ارائه پیشنهادات رقابتی نیز ارائه می‌دهد.

این کتاب با نمونه‌ها و Case Historyها تکمیل شده است. این کتاب نشان می‌دهد مدیران توسعه نرم‌افزار، تسترهای نرم‌افزار، مدیران تست و کارآفرینان چگونه با برنامه‌ریزی مناسب می‌‎توانند منجر به ایجاد نرم‌افزاری شوند که خود را برتر از رقابت می‌داند.

آموزش

همچنین ببینید

Bad Test Environment

محیط تست فقیر

  Bad Test Environment آقا جون شتر سواری دولا دولا نمی‌شه. اگر می‌خواید تیم تست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *