دوشنبه , ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

TestPlant بالاترین امتیاز برای مواردِ کاربردِ اتوماسیون تست برای Mobile Application و Responsive Web Design را در گزارش Gartner بدست آورد

Rank-1
Rank-1

eggPlant Functional بالاترین امتیاز را در دو مورد از سه مورد کاربرد در گزارش ظرفیتهای حیاتی برای اتوماسیون تست نرم‌افزار Gartner برای سال ۲۰۱۶ را بدست آورد(Gartner’s 2016 Critical Capabilities for Software Test Automation Report).

TestPlant، تولید کننده eggPlant range از سری ابزارهای کیفیت نرم‌افزار، یازدهم مِی ۲۰۱۶ اعلام کرد که بالاترین امتیاز را در دو مورد از سه مورد کاربرد تحلیل شرکتیِ Gartner با عنوان گزارش ” ظرفیت‌های حیاتی برای اتوماسیون تست نرم‌افزار” به دست آورده است. این گزارش، ظرفیت فنیِ رائه‌دهندگان ۱۲ راهکار(Solution) اتوماسیون تست نرم‌افزار را ارزیابی کرده است، و در این میان TestPlant بالاترین امتیاز را در دسته‌بندیِ مورد کاربردِ Mobile Applications and Responsive Design به دست آورده است. این گزارش اکنون در وبسایت www.gartner.com در دسترس عموم قرار دارد.

آنتونی ادواردز(Antony Edwards) به عنوان معاون فنی TestPlant می‌گوید “ما به خاطر به دست آوردن بالاترین امتیاز در دو مورد از سه مورد کاربرد در گزارش اخیر اتوماسیون تست نرم‌افزار Gartner، بسیار هیجان زده‌ هستیم، و معتقدیم که این موضوع به چگونگی رسیدن ما به سطوح بالاتری از اتوماسیون برای دگرگونی‌های دیجیتال کمک می‌کند”. او می‌افزاید: “ابزارهای eggPlant در DevOps، محیط‌های توسعه سنتی و Agile به منظور کمک به سازنده‌تر بودن کسب‌وکارهای دیجیتال و بهبود قابل توجه در زمان رسیدنِ محصول به بازار استفاده می‌شوند، که تمامی این موارد منجر به کیفیت بهتر نرم‌افزار و بهبود تجربه کاربری(User Experience (UX)) می‌گردند”.

eggPlant Range، سوییتی از ابزارهای سهل‌الاستفاده اتوماسیون تست نرم‌افزار آماده کرده است، که با استفاده از آن به کمپانی‌ها در جهت تحویل سریع و مداوم اپلیکیشن‌هایِ باکیفیت موبایلی و Enterprise، کمک می‌کند. eggPlant رویکر مبتنی بر تصویر(Image-Based Approach) را برای Functional Testing به نام خود ثبت کرده است، که با استفاده از آن مشتریان قادر خواهند بود، اپلیکیشن‌های خود را از منظر درست و صحیحِ کاربر مورد تست قرار بدهند. محصولات Network Emulation و تست Performance قدرتمند، نیز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهد تا به سادگی اپلیکیشن‌هایی که تحت طیف وسیعی از شرایط هستند را تست کنند.

eggPlant Functional ابزار اتوماسیون تست Functional شرکت TestPlant است، و قابلیت‌های بسیار قدرتمندی برای تست اپلیکیشن‌های موبایل و Responsive Web Design ارائه می‌دهد. در این گزارش، eggPlant Functional موفق به کسب بالاترین امتیاز در چند قابلیت حیاتی از گارتنر شد. این قابلیت‌ها عبارتند از: Cross-Platform Testing، Cross-Browser Testing و Real Device Testing. علاوه بر این، محصول امتیاز خوبی را در “تطبیق با مهارت‌های نقش غیرفنی(Match To Nontechnical Role Skills)” بدست آورد. این پارمتر برجسته‌ترین پارامتر در سهولت استفاده از ابزار و قابلیت‌های آن، توسط افراد مختلف و نه تنها توسعه‌دهندگان است.

George Mackintosh(جورج مکینتاش)مدیر عامل TestPlant می‌گوید :”مشتریان ما در صنعت بانکداری،رسانه و Healthcare، همگی نگران تحویل سرویس‌های موبایل قوی و Online هستند. در حال حاضر eggPlant بهترین ابزار جهت ساخت و تولید UX(تجربه کاربری) بهتر است”. وی ادامه می‌دهد: “هر کسی در TestPlant به خاطر اینکه به آنها به عنوان یک شرکت پیشرو در اتوماسیون تست نرم‌افزار نگریسته می‌شوند، خوشحال هستند”.

Gartner هر فروشنده‌، محصول یا سرویسی را که در نشریات پژوهشی خود به تصویر می‌کشد، تائید نمی‌کند، علاوه بر این به کاربران تکنولوژی پیشنهاد نمی‌کند تا تنها این فروشندگان، که دارای بالاترین رتبه‌هستند را انتخاب نمایند. نشریات پژوهشی Gartner در برگیرنده آرایِ سازمان پژوهشیِ Gartner بوده و نباید به عنوان حجت تلقی شوند. گارتنر تمام وارانتی‌ها، شامل وارانتی‌های تجاری یا تناسب با یک هدف خاص را با توجه به این پژوهش به صورت صریح یا ضمنی رد می‌کند.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *