دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم SMVEC برنده Software Testing Contest(مسابقات لیگ تست در هند) شد

Software Testing Contest SMVEC
Software Testing Contest SMVEC

جی.شیام سوگانت(J. Shyam Suganth) و اس.تامارای سِلوام(S. Thamarai Selvam) از Sri Manakula Vinayagar Engineering College -SMVEC برنده جایزه اول در TESTimony(یک مسابقه تست نرم‌افزار که توسط تیم Tata Consultancy Services Talent Acquisition که در رابطه با تضمین خدمات برگزار می‌شود) شدند. این مسابقه در سراسر موسسات معتبر از سوی TCS در هند برگزار می‌شود.

بیش از ۸۶٫۰۰۰ دانشجو از ده منطقه در کشور در این مسابقه شرکت می‌کنند. در مرحله آخر در شهر پونه، ۱۰ تیم انتخاب شدند، که از این میان سه تیم از SMVEC، KIIT Bhubaneswar and CSPIT، و Gujarat به ترتیب برای اولین بار موفق به کسب سه جایزه شدند. جی.شیام سوگانت و اس.تامارای سِلوام در قسمت iPad Pro، Motorola Smart watch برنده شدند. علاوه بر این به این افراد از سوی TCS پیشنهاد کار داده شد.

در حقیقت TESTimony تلاش برای پی‌ریزیِ بنیانی قوی برای دانش‌آموزان در این فضاست، که به آنها کمک می‌کند تا وارد فضای شغلیِ تست نرم‌افزار شوند. آجویِندرا موخِرجی(Ajoyendra Mukherjee)، معاون اجرایی و سرپرست جهانی منابع انسانی TCS می‌گوید: “در TCS، هدف ما شکل دادن به آینده با استفاده از توانمندسازیِ جوانان امروز بوسیله فن‌آوری‌های به روز شده و مهارت است”.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *