دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ClicTest در کنفرانس UNICOM در زمینه تست جایزه فناوری‌های نوپدید(EMERGING TECHNOLOGY) را دریافت کرد

Unicom
Unicom

ClicTest یکی از کمپانی‌های مستقل و پیشرو در تست نرم‌افزار، جایزه “تکنولوژی‌های نوپدید در تست نرم‌افزار” را در UNICOM World Conference Next Generation Testing -WCNGT 2016 که در بنگلور(Bangalore) هند برگزار شد را دریافت کرد.

India Testing Awards از کمپانی‌هایی که به دور از فرآیندها و ابزارهای Legacy به منظور توسعه برنامه‌های جدیدِ تست که آینده توسعه، پشتیبانی و سرویس‌های نرم‌افزاریِ IT را تعریف می‌کنند، تقدیر کرد.

India Testing Awards در کنفرانس UNICOM به عنوان یکی از معتبرترین جوایز برای متخصصین و محصولات تست، مورد توجه و ستایش است. ClicTest در این کنفرانس به عنوان برنده در دسته “تست در تکنولوژی‌های نوپدید”، اعلام شد.

متدهای مورد استفاده، تکنیک‌ها و ابزارهای مورد استفاده، و مشتری محوری معیارهای اصلی برای تصمیم‌گیری روی فینالیست‌ها بود. قضاوت دقیقتر برای برندگان جایزه، در مراحل بعدی انجام شد.

پاوان کومار، VP در ClicTest در مورد این واقعه مهم گفت: “ClicTest به عنوان یک فکر برای ساده‌سازی فرآیند تست آغاز شد و اکنون تبدیل به راهکاری شده است که مفتخر به دریافت جایزه شده است.”

درباره ClicTest

ClickTest یک شرکت مستقل خدمات تست نرم‌افزار تازه ظهور است. این شرکت راهکارها و سرویس‌های تست نرم‌افزار End-To-End کارآمد و قابل اطمینان، برای سازمان‌ها در همه اندازه‌ها ارائه می‌دهد. ClicTest یک سابقه قابل اعتماد و به اثبات رسیده در کمک به سازمان‌ها در جهت ماموریت نرم‌افزارهای حیاتی که مورد تست قرار داده است، دارد، که در این راستا موفق شده است هزینه‌های تست را تا ۴۰% و زمان را ۲۰% کاهش دهد.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *