شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب Essential Software Testing: A Use-Case Approach

Essential Software Testing-A Use Case Approach
Essential Software Testing-A Use Case Approach

در مورد سختی تست نرم‌افزار تا کنون بسیار مطلب نوشته شده است. اغلب این مطالب تلخ با کلمات احتیاطی و اخطار آمیز در مورد اینکه چقدر باید مراقب باشید تست درست انجام شود همراه هستند. با این حال، ما با کمبود منابع برای ارائه راهنمای عملی روی پیچ و مهره و اجزای تست نرم‌افزار مواجه هستیم. کتاب Essential Software Testing: A Use-Case Approach متدها و تکنیک‌های تست را با یک روش رایج که درک کردن آسان است تشریح کرده، و به خوانندگان کمک می‌کند تا به سرعت و به طور موثر راهکارهای تست ویژه هر پروژه را اجرا کنند.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: اولین قسمت در مورد روش‌هایی برای تست Agile صحبت می‌کند، و این موضوع را که چگونه می‌توان تست را در محیط‌های مختلف فرآیندی انجام داد ارائه می‌دهد. سپس، یک مرور کلی از مفاهیم تست را برای شما مهیا می‌کند. در نهایت، نشان می‌دهد که چگونه با توجه خاص به Use-Case Driven Testing، تست واقعی را انجام داده، و به چه شکل در فعالیت‌های ویژۀ تست که می‌توانند تقریبا در هر پروژه استفاده شوند دقیق شوید. این کتاب تشریح می‌کند چگونه از Use Caseها، فارق از نیازمندی‌های ویژه پروژه برای تست استفاده نمایید.

نویسنده کتاب داستان‌های جنگی مفید را در سراسر متن کتاب گنجانده، و مفاهیم را در یک چارچوب مشخص قرار داده است. این کتاب، یک درک مستحکم از تمام مبانی تست به تسترهای نرم‌افزار ارائه می‌دهد: چگونگی تعیین چیزی که باید تست شود و چگونگی تست کردن آن، چگونگی انتخاب تست مناسب برای مطابقت با Plan، تکنیک های ساخت(Build) و ردیابی(Trace) تست‌ها، و در نهایت نحوه انجام و رکورد کردن تست‌ها.

آموزش

همچنین ببینید

Bad Test Environment

محیط تست فقیر

  Bad Test Environment آقا جون شتر سواری دولا دولا نمی‌شه. اگر می‌خواید تیم تست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *