شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

LogiGear برنده Corporate America News – Software & Technology Award شد

LogiGear-Software & Technology Award

فاسترسیتی(Foster City) کالیفرنیا، ششم فوریه ۲۰۱۷ مصادف با ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۵- LogiGear یکی از رهبران راهکارهای تست نرم‌افزار در دنیا، اعلام کرد که برنده Software & Technology Award (جایزه تکنولوژی و نرم‌افزار) در دسته بهترین Automated Software Testing Company شده است.

اکنون در دومین سال، جایزه نرم‌افزار و تکنولوژی سال ۲۰۱۶ رویِ به نمایش گذاشتنِ کار سخت و تعهد کسب و کارها، ادارات، و افراد در سراسر این بازار متمرکز شده است، که نه تنها می‌خواهند مشتریان خود را حفظ کنند، بلکه باید تغییر راه و نوآوری را برای انجام بهتر کسب و کار نیز به پیش برند.

Corporate America News’ Technology & Software Awards حیطه‌ای وسیع، با مقالاتی از حوزه‌های موسیقی تا صنایع قانونی، توسعه وب، و ارائه‌دهندگان سیستم‌های پشتیبانی برای این جوایز را شامل می‌شود.

LogiGear یک ارائه‌دهنده پیشرو در اتوماسیون تست است که مزایای سرعت و صرفه‌جویی در هزینه اتوماسیون تست نرم‌افزار را با منابع کم هزینه Offshore Testing در هم آمیخته است. سرویس‌های LogiGear مجموعه‌ای از Manual Testing به صورت On-Demand تا سرویس‌های تست کاملا مدیریت شده را ارائه می‌دهد. سرویس‌های QA باکیفیت این شرکت در حالیکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهند، نتایج تست را نیز بهبود می‌بخشند. ارائه LogiGear’s TestArchitect، توسعه حجم بزرگی از تست‌‎های اتومات با نگهداری ساده را با استفاده از ابزارهایی که برای Eliminate Coding ساخته شده است را ممکن می‌سازد. LogiGear پروژه‌های توسعه و تست نرم‌افزار کاملی در شرکت‌های برجسته(در حوزه‌های وسیعی از صنایع و تکنولوژی‌ها) دارد.

هانگ نیوئِن(Hung Nguyen) مدیر عامل LogiGear می‌گوید: “LogiGear شاهد رشدی بزرگ در طول سال ۲۰۱۶ بود. ما این راه را برای تکمیل سرویس‌های اتوماسیون و تست خود، مطابق با آخرین متدهای Continuous Testing(تست مداوم) خودکار، ادامه می‌دهیم”. وی می‌افزاید: “به دست آوردن چنین تمایزی[با دیگر شرکت‌ها] از سوی Corporate America News شروعی عالی برای سال ۲۰۱۷ را برای ما به ارمغان آورد. ما از کسب این جایزه در حوزه تکنولوژی بسیار خرسندیم”.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه کامل سرویس‌های ارائه شده توسعه و تست نرم‌افزار، توسط LogiGear به اینجا مراجعه کنید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *