یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتظارات ضمنی، نابود کننده کیفیت

انتظارات ضمنی
انتظارات ضمنی

انتظارات ضمنی مشتریان معمولا همیشه خطری برای تحلیل است، که طبعا در آخر دامن کیفیت سیستم را نیز می‌گیرد. اما اینکه چگونه این مشکل را برطرف کنیم، راهکارهای مختلفی دارد. یک راهکار خوب برای حل این مساله دسته‌بندی کردن نیازمندی‌های مشتریان، و صحبت روی تک تک دسته‌های نیازمندیست. دسته‌های نیازمندی را می‌توانید از ISO 9126 یا ISO 25010 استخراج نمایید.

هدا رضوی

همچنین ببینید

Bad Test Environment

محیط تست فقیر

  Bad Test Environment آقا جون شتر سواری دولا دولا نمی‌شه. اگر می‌خواید تیم تست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *