یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

Smartbear تعهد Open Source را با دسترسی آزاد به Cross Browser Testing تقویت نمود

SmartBear
SmartBear

دسترسی آزاد به Cross Browser Testing، تنها پلتفرم آزمایشی All-in-One UI Functional Testing، جوامع Open Source را برای حصول اطمینان از کارکرد بی‌وقفه وبسایت‌ها روی هر Browser، دستگاه، یا سیستم عامل توانمند می‌نماید.
سامرویل ایالت ماساچوست(Somervill, Mass) مورخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ مصادف با ۲۲ شهریور ۱۳۹۷- شرکت SmartBear، به عنوان یک پیشرو در ابزارهای کیفیت نرم‌افزار، جامعه Open Source خود را با یک برنامه جدید  که دسترسی آزاد به Cross Browser Testing را برای هر تیم توسعه نرم‌افزار که بر روی پروژه Open Source کار می‌کند، تقویت نمود. Cross Browser Testing تنها پلت فرم All-in-One UI Functional Web Testing است که به تیم‌ها اجازه می‌دهد اجرای اسکریپت‌های Selenium را اتومات کرده، به صورت دستی Web Applicationها را دیباگ نموده، و به صورت بصری سایت خود را روی بیش از ۱۵۰۰ دسکتاپ واقعی و Mobile Browser در Cloud مقایسه نمایند.

ران راتوفسکی(Ron Ratovsky-Swagger Developer Evangelist) می‌گوید: “این یک نمونه عالی از SmartBear است که با ایجاد تمام Featureها، مزایا و پشتیبانی Cross Browser Testing به صورت رایگان برای هر کسی که در یک پروژه Open Source کار می‌کند، یک بار دیگر تعهد خود را به جامعه Open Source نشان داد.” وی ادامه داد: “تیم توسعه Swagger چندین سال از Cross Browser Testing استفاده کرده است و این بخش مهمی از نحوه حصول اطمینان ما از این موضوع است که محصول SwaggerHub SaaS و وبسایت Swagger.io  دقیقا برای هر کاربری که این سایت‌ها را میبیند کار می‌کند.”

به عنوان یک Core Component از سرویس Cross Browser Testing، تسترها و توسعه‌دهندگان اکنون به بزرگترین آزمایشگاه Device ممکن دسترسی کامل دارند، که میزان پوشش تست را به حداکثر می‌رساند تا بدین ترتیب شما بتوانید بر روی دستگاه‌هایی که کاربران نهاییتان با آن ارتباط برقرار می‌کنند تست را انجام داده و از تجربه کاربری(User Experience-UX) یکپارچه اطمینان حاصل کنید. همچنین دسترسی به ابزارهای Debbiging بومی به تسترها اجازه می‌دهد تا اغلب در طول دوره چرخه حیات نرم‌افزار(SDLC)، تا قبل از استقرار، زمان و پول را صرفه جویی نمایند، و این در حالیست که نرم‌افزار با کیفیت بالا را با اطمینان بیشتر منتشر می‌کنند. تیم‌هایی که از Cross Browser Testing برای پروژه‌های Open Source خود استفاده می‌کنند، برای SmartBear به عنوان یک مشتری تمام عیار شناخته می‌شوند و علاوه بر کلاس‌های آموزشی آکادمی رایگان از پشتیبانی سریع متخصصین نیز بهرمند می‌گردند. برای آغاز می‌توانید به اینجا مراجعه نمایید.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *