دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازار تست نرم‌افزار برون‌سپاری شده، نقش حیاتی در رشد یک سازمان بازی می‌کند

Outsourced Software Testing Market
Outsourced Software Testing Market

تست نرم‌افزار و اپلیکیشن نقشی حیاتی در رشد یک سازمان بازی می‌کند. با رشد پیچیدگی‌های تکنولوژیک، عملکردهای تست نرم‌افزار بیشتر به چالش کشیده شده است. برخی از چالش‌های معمول در این موضوع عبارتند از: مشکلات امنیتی، مشکل یافتن منابع نرم‌افزار، و هزینه بالا. اکثر کمپانی‌های نرم‌افزاری دارای یک تیم داخلی برای تست نرم‌افزار هستند، و یا آنرا به ارائه دهندگان خدمات در زمینه تست نرم‌افزار به صورت برون‌سپاری ارائه می‌دهند. برون‌سپاری نه تنها باعث کاهش هزینه‌های کلی در یک شرکت می‌شود، بلکه به شرکت‌ها در راستای تصمیم‌گیری در زمینه حفظ منابع نیز کمک کرده، استفاده از منابع انسانی را بهبود داده ، و اهداف کسب و کاری از طریق برتری عملیاتی را حاصل می‌کند. تضمین کیفیت یا (Quality Assurance (QA و تست کرن قسمتی از برون‌سپاری برای یک حالت مطلوب، ویژه شرکت‌هاییست که به دنبال بهبود کیفیت اپلیکیشن‌های تولیدی خود، و کاهش خطاها و ریسک‌ها بواسطه تست هستند.

تحلیلگران Technavio پیش‌بینی می‌کنند بازار جهانی تست برون‌سپاری شده نرم‌افزار در دوره زمانی ۲۰۱۶-۲۰۲۰ به میزان ۱۰٫۸% در مقیاس “میزان رشد سالانه(CAGR)” رشد خواهد کرد.

پوشش یافته در این گزارش

این گزارش سناریوی فعلی و چشم‌انداز رشد بازار جهانی برون‌سپاری تست نرم‌افزار برای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ را پوشش میدهد. برای محاسبه اندازه بازار، Technavio درآمد تولید شده از خدمات مختلف برون‌سپاری تست نرم‌افزار مانند Unit Testing، Integration Testing، End-To-End Functionality Testing، Usability Testing، System testing، Performance Testing، Load Testing، و Stress Testing را در نظر گرفته است.

بازار به قسمت‌های جغرافیایی زیر تقسیم می‌شود:

  • آمریکا
  • APAC
  • EMEA

گزارش Technavio(بازار جهانی برون‌سپاری تست نرم افزار برای ۲۰۱۶-۲۰۲۰) مبتنی بر یک تحلیل عمیق از بازار با ورودی‌هایی از کارشناسان این صنعت، آماده شده است، این گزارش چشم‌انداز بازار و چشم‌انداز رشد در سال‌های آتی را پوشش می‌دهد. بعلاوه، این گزارش بحث در مورد فروشندگان کلیدی فعال در این بازار را نیز شامل می‌شود.

تحقیق و خبر

همچنین ببینید

Selenium WebDriver 3-6

کارگاه عملی آموزش آنلاین ابزار Selenium WebDriver 3 با استفاده از Java(نوبت ششم)-به زبان فارسی

امروزه با افزایش تمایل بازار به تحویل سریع محصولات توسط شرکت‌های انفورماتیک، تمام همّ و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *