شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کتاب Secure and Resilient Software: Requirements, Test Cases, and Testing Methods

Secure and Resilient Software Requirements Test Cases and Testing Methods
Secure and Resilient Software Requirements Test Cases and Testing Methods

کتاب Secure and Resilient Software: Requirements, Test Cases, and Testing Methods مجموعه‌ای جامع از نیازمندی‌ها برای توسعه و بهره‌برداری نرم‌افزار امن و انعطاف‌پذیر آماده می‌کند. این کتاب Test Caseهای مستند شده را برای این نیازمندی‌ها و همچنین بهترین روش‌ها(Best Practice) برای تست کردن نیازمندی‌های Non-Functional به منظور تضمین اطلاعات(Information Assurance) بهبود یافته را، تامین می‌کند. این کتاب غنی مشتمل بر مطالب زیر است:

  • نیازمندی‌های Non-Functional پیش از توسعه که می‌تواند برای توسعه هر پروژه نرم‌افزاری مجددا مورد استفاده قرار گیرد.
  • Test Caseهای مستند شده که با نیازمندی‌ها همراه شده و می‌توانند برای توسعه یک Test Plan برای نرم‌افزار استفاده شوند.
  • متدهای تست که می‌توانند به Test Caseهای آماده شده اعمال شوند.
  • یک CD با تمام نیازمندی‌های امنیتی و Test Caseها و نیز نسخه چک‌لیست‌ها، نیازمندی‌ها، Test Caseهای پوشش یافته در این کتاب به صورت MS Word.

ارائه نیازمندی‌های Non-Functional نرم‌افزاری که قبلا توسعه یافته است، و ایضا متدها و Test Caseهای متناظرِ سطح‌بندی شده در این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا تضمین کنید که نرم‌افزارتان نیازمندی‌های Non-Functional خود را در حوزه‌های امنیت و انعطاف‌پذیری برآورده سازد. CD همراه با چک‌لیست‌های مفید و مستندات قابل استفاده مجدد، شما را با ابزارهایی که باید امنیت را در فازهای نیازمندی‌ها، تحلیل، طراحی و تست چرخه حیات توسعه نرم‌افزار، مهیا می‌کند.

برخی از تمجیدها از این کتاب:

-Doug Cavit استراتژیست ارشد امنیت در کمپانی مایکروسافت: “این کتاب، با تفکر در مورد این مسئله مهم، به روش جامع و با چندین مثال با State Of The Art در هم تنیده است. این کتاب شما را از طریق کل چرخه حیات از مفاهیم تا پیاده‌سازی پیش می‌برد…”

-Jeff Weekes معمار امنیت در Terra Verde Services: “این کتاب خوانندگان را با ابزار لازم برای آغاز پرش و تکامل امنیت در چرخه حیات توسعه نرم‌افزار (SDLC) مهیا می‌کند…”

-Jeff Williams، مدیر عامل Aspect Security و رییس داوطلب بنیاد OWASP: “تکمیل بینش مفید و توصیه‌های عملی از دو نویسنده که این روند را تجربه کرده اند [در این کتاب دیده می‌شود]. آنچه که شما بدست می‌آورید یک نقشه راه تاکتیکی در امنیت اپلیکیشن است که بلافاصله به پروژه‌های شما قابل اِعمال است.”

آموزش

همچنین ببینید

Bad Test Environment

محیط تست فقیر

  Bad Test Environment آقا جون شتر سواری دولا دولا نمی‌شه. اگر می‌خواید تیم تست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *