تحلیگر تحقیقاتیِ Technavio پیشبینی کرده است که بازار جهانیِ سرویسهای Software Testing نزدیک به ۱۱% رشد را در “افزایش نرخ رشد متوسط Compound Annual Growth Rate -CAGR” در طول دورۀ پیشبینی، خواهد داشت. یکی از پیشرانهای کلیدی برای رشد بازار، رشد محبوبیت تست به صورت جمعسپاریشده (Crowdsourced) است. جمعسپاری یک تلاش جمعی از افراد مشغول به کار در نقاط مختلف روی یک پروژه آنلاین است. تست جمعسپاری شده محبوبیت زیادی طی این سالها بدست آورده است، زیرا تنها فرآیندِ تستیست که بازخوردی بلادرنگ روی توسعه محصول ارائه داده، و بینشی درباره کیفیت محصول مهیا میکند. علاوه بر این به تسترها برای تشخیص باگها، فراتر از چرخه تست نرمافزار، کمک میکند.
سرویسهای تستِ ویژۀ صنایع مختلف، روند و تمایل خاص دیگری را ارائه میدهند که پیشبینی میشود رشد بازار سرویسهای تست نرمافزار را در طول دوره پیشبینی شده، به جلو سوق دهد. پیشرفتهای اخیر، کمپانیها را به سوی همتراز کردن سرویسهای تست در تخصصهای عمودی(Vertical Specialization)، که در این سالهای محبوبیت زیادی کسب کرده است، میراند. به عنوان نمونه، Infosys، یکی از بازیگران کلیدی در بازار جهانی توسعه نرمافزار، سرویسهای تست را از طریق عملکردهای تخصصیِ گوناگون، مانند تست و ممیزیِ Healthcare، بیمه، و Retail(خردهفروشی) ارائه میدهد.
تحلیل و تقسیمبندیِ محصولاتِ بازارِ سرویسهای تست نرمافزار به صورت زیر است:
- سرویسهای تست اپلیکیشن
- سرویسهای تست محصول
در حال حاضر سرویسهای تست اپلیکیشن روی بازار سرویسهای تست نرمافزار با سهمی بیش از ۸۸% تسلط دارد. پیشبینی میشود رشد این قسمت، تا بیش از پنج سال آینده به توجه به افزایش Verticalization اپلیکیشنهای خاص، به سمت یک پایگاه متمرکز کاربری، همچنان ادامه داشته باشد. رشد مشتری محوری در IT، کمپانیها را به توسعه اپلیکیشنهای همهفنحریف جهت تقویت حضور شرکتها و تعامل با مشتریان، تشویق میکند.
یک کپی از این گزارش را میتوانید از لینک زیر به دست آورید:
http://www.marketresearchreports.biz/sample/sample/494421
تقسیمبندی بوسیلهEnd Userها و تحلیلی از بازار سرویسهای Software Testing:
- BFSI-Banking, Financial services and Insurance-بانکداری، سرویسهای مالی و بیمه)
- Financial Services(سرویسهای مالی)
- Media(رسانه)
- Telecommunications(ارتباطات)
- دیگر موراد
در سال ۲۰۱۵ سرویسهای مالی بیش از ۳۴% از سهم بازار را در اختیار داشتند. تقریبا کل روال توسعه و نگهداشت اپلیکیشنهای مالی نیازمندِ درجۀ بالایی از سرویسهای تست در سراسر چرخه حیات توسعه نرمافزار است. رقابت شدید میان رهبران جهانی و حرکت به سمت سرویسهای ویژه، موسسات مالی را برای گشتن به دنبال سرویسهای تست با درجه Enterprise سوق میدهد.
چشمانداز رقابتی و فروشندگان کلیدی
حضور تعداد زیادی از ارائه دهندگان، طی این سالها بازار سرویسهای تست نرمافزار را به سمت رشد فوقالعاده، رانده است. کمپانیها به منظور بهبود بستههای نرمافزاریِ خود، با بازیگران اصلی در این عرصه مشارکت کرده و به صورت مداوم نوآوریها را افزایش میدهند. بازار آمریکای شمالی بوسیله IBM، Accenture، و Cognizant قبضه شده است، در حالیکه TCS، Wipro، و Infosys، قدرت خود را در EMEA-Europe, the Middle East and Africa و APAC-Asia and Pacific حفظ کرده است.
برترین فروشنگان در این حوزه عبارتند از:
- Accenture
- Capgemini
- IBM
- Wipro
دیگر فروشندگان در این بازار عبارتند از: Atos، Cigniti، Cognizant، CSC، Deloitte، Gallop Solutions، Hexaware، HP، Infosys، NTT Data، QualiTest Group، SQS، Steria، TCS، Tech Mahindra و UST Global.
سوالات کلیدی که در این گزارش بدانها پاسخ داده میشود عبارتند از:
- چه اندازهای از بازار و چه نرخ رشدی را در سال ۲۰۲۰ باید متصور بود؟
- چه فاکتورهای کلیدیی، بازار جهانیِ سرویسهای تست نرمافزار را به پیش میرانند؟
- چه تمایلات کلیدیی از بازار، رشد بازار جهانی سرویسهای تست نرمافزار را متاثر میکند؟
- چالشهای پیش رویِ رشدِ بازار چیست؟
- چه کسانی فروشندگان کلیدی در این بازار هستند؟
- فرصتها و تهدیدهای بازار که فروشندگان حاضر در بازار جهانی سرویسهای تست نرمافزار با آن مواجه میشوند کدام موارد هستند؟
- عوامل موثر بر سهم بازار آمریکا، APAC، و EMEA
- نتایج اصلیِ تحلیلِ ۵ نیروی بازار جهانیِ سرویسهای تست نرمافزار چیست؟